SMa
Legacy Member
Kan iemand me eens uitleggen hoe je precies kan overschakelen van provider?
Ik zou nog deze maand willen overschakelen van Telenet naar EDPnet of Dommel.
En weet iemand waar ik de beschikbaarheid van ADSL2+ kan opzoeken? Op de EDPnet-site staat een "link" die niet kan aangeklikt worden
:edit: hier dus: http://www.edpnet.be/cms.aspx?S=adsl2test
hoe weet je nu hoever je van een centrale ligt? :edit:
Ik zou nog deze maand willen overschakelen van Telenet naar EDPnet of Dommel.
En weet iemand waar ik de beschikbaarheid van ADSL2+ kan opzoeken? Op de EDPnet-site staat een "link" die niet kan aangeklikt worden

:edit: hier dus: http://www.edpnet.be/cms.aspx?S=adsl2test
hoe weet je nu hoever je van een centrale ligt? :edit:

