Warlock
Legacy Member
yooo
Ik erger mij hier aan het feit dat ik hier met een ganse hoop oudere games zit die ik niet meer kan draaien op mijn huidige systeem: probleem met windows versie, met drivers, hardware, etc.
Soms werkt het helemaal niet, soms raak ik in het spel maar loop ik na een tijd tegen een zwart scherm aan, of soms is het gewoon totaal niet meer speelbaar, zoals GTA1 dat ofwel te traag of veel te snel gaat
Daarnet probeerde ik bvb nog eens Hidden&Dangerous1, een pracht van een spel (ondanks de vele bugs).
Het zijn dus geen prehistorische games (H&D is van '99, rond dezelfde periode als bvb Dungeon Keeper2 of AOE2) en van dat spel is dus niet eens meer een officiële site terug te vinden laat staan een deftige support.
en dat terwijl spellen zoals wolf3D, een game uit '92, wel nog perfect werken
Dat is toch echt doodjammer
In dat opzicht zijn consoles toch beter: je bent altijd zeker dat je spel zal draaien en naar behoren werkt
Ik erger mij hier aan het feit dat ik hier met een ganse hoop oudere games zit die ik niet meer kan draaien op mijn huidige systeem: probleem met windows versie, met drivers, hardware, etc.
Soms werkt het helemaal niet, soms raak ik in het spel maar loop ik na een tijd tegen een zwart scherm aan, of soms is het gewoon totaal niet meer speelbaar, zoals GTA1 dat ofwel te traag of veel te snel gaat
Daarnet probeerde ik bvb nog eens Hidden&Dangerous1, een pracht van een spel (ondanks de vele bugs).
Het zijn dus geen prehistorische games (H&D is van '99, rond dezelfde periode als bvb Dungeon Keeper2 of AOE2) en van dat spel is dus niet eens meer een officiële site terug te vinden laat staan een deftige support.
en dat terwijl spellen zoals wolf3D, een game uit '92, wel nog perfect werken
Dat is toch echt doodjammer
In dat opzicht zijn consoles toch beter: je bent altijd zeker dat je spel zal draaien en naar behoren werkt

.

