Shellshock
Legacy Member
Velen zullen jullie de stroomstoring nog wel herinneren die een paar weken geleden in het nieuws was.
Nu, van de week hebben wij het (bijna) weer voorgehad, en vandaag weer bijna.
Woensdagavond rond 21.00 uur, zagen we de lichten even flikkeren, maar dat was het. Een half uur daarna kreeg ik een sms van een vriend van mij dat hij compleet zonder stroom zat. Ik belde hem, en hij vroeg of we ook last van stroompanne hadden. Ik zei van niet. Ik woon nochtans een goede 300 meter van hem vandaan. Later hoorden we nog dat er mensen waren die zo'n flikkering hadden gezien, maar geen panne hadden meegemaakt.
De dag erna was het probleem opgelost. Vandaag echter, kregen we weer zo'n flikkering rond vier uur, half vijf.
Zijn er nog mensen die dit hebben meegemaakt, en weet iemand toevallig hoe dit kwam?
Ik woon in Schoten tegen Antwerpen.
Nu, van de week hebben wij het (bijna) weer voorgehad, en vandaag weer bijna.
Woensdagavond rond 21.00 uur, zagen we de lichten even flikkeren, maar dat was het. Een half uur daarna kreeg ik een sms van een vriend van mij dat hij compleet zonder stroom zat. Ik belde hem, en hij vroeg of we ook last van stroompanne hadden. Ik zei van niet. Ik woon nochtans een goede 300 meter van hem vandaan. Later hoorden we nog dat er mensen waren die zo'n flikkering hadden gezien, maar geen panne hadden meegemaakt.
De dag erna was het probleem opgelost. Vandaag echter, kregen we weer zo'n flikkering rond vier uur, half vijf.
Zijn er nog mensen die dit hebben meegemaakt, en weet iemand toevallig hoe dit kwam?
Ik woon in Schoten tegen Antwerpen.



