Defees
Legacy Member
Gegroet,
ik zit volgens mij met een oorprop, zo precies een klontertje in men oor dat af en toe verschuift en het geluid dan dof of helderder wordt, dit gaat dan weer samen met gepiep en een hartslag die ik constant hoor.
Nu wat kan ik hier tegen doen, buiten mijn oren laten uitspuiten ?
Greetz
ik zit volgens mij met een oorprop, zo precies een klontertje in men oor dat af en toe verschuift en het geluid dan dof of helderder wordt, dit gaat dan weer samen met gepiep en een hartslag die ik constant hoor.
Nu wat kan ik hier tegen doen, buiten mijn oren laten uitspuiten ?
Greetz
, moet wel balen zijn
op zich wel handig, want ik moet nooit mijn oren poetsen (heeft eigenlijk ook geen nut want ik krijg er niks uit). Maar het vervelende is nu wel, ik heb enorm vaak oorontsteking en een paar keer per jaar moet ik mijn oren laten uitspuiten. Echt andere dingen kan je er niet tegen doen denk ik. Ik moet u zeggen, dat is enorm pijnlijk als je oorontstekening hebt om ze dan te laten uitspuiten
...