Archief - nog eens vraagje over skynet adsl volume

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
yoo

er zijn hier al internet threads genoeg ma kga rap ff eentje bijmaken :P

iedereen kent de truk wel om 36u te downloade opt einde van de maand. ikke dat dus eergistere gedaan tot ergens dus 23u op 31 januari.

nu refresh ik men volumemeter hier en zie ik dat ik al 6.5 gedownload heb terwijl men verbindingstijden dus nog maar 0gig aan geven :|

lukt da ni meer fzo om zo vanalles te leeche op den laatste dag omdat ik nu al 6gig volume heb bijgeteld terwijl ik begod nix gedaan heb deze maand nog ni :)

Tah_b00nz0r

Legacy Member
hmm ik zie nu dat ik effectief men verbinding pas gesloten heb op 1 februari om 6u13 (router reset toen)

zou het daardoor komen :s

kzen wel gefuckt nu :( kheb nog ma 3.5gig over :o

rechtervoet

Legacy Member
ik heb ooit eens gratis een upgrade gedaan op mn adsl lijn dat ik 15gb per maand heb. mss kan je da nu nog altijd doen, staat ergens bij E-services

Dr_pimpie

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
hmm ik zie nu dat ik effectief men verbinding pas gesloten heb op 1 februari om 6u13 (router reset toen)

zou het daardoor komen :s

kzen wel gefuckt nu :( kheb nog ma 3.5gig over :o


voila da is idd de reden, in het vervolg een half uur ke voor middernacht resetten en dan is alles in orde;)

aXl_

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
hmm ik zie nu dat ik effectief men verbinding pas gesloten heb op 1 februari om 6u13 (router reset toen)

zou het daardoor komen :s

kzen wel gefuckt nu :( kheb nog ma 3.5gig over :o

ja, ge moet wel zien dat ge uw lange 36uur sessie afsluiten in de maand in kwestie he :p. Dus 2 dagen voor het einde van de maand uw router herstarten, nieuwe sessie starten en uw laatste gigabytes (of meer ;)) erdoor draaien :).

Tah_b00nz0r

Legacy Member
ah dju toch eh :( stom van mij want da was de eerste keer dak da mee maakte :)

ochja kheb is uitgeteld en kmoe met 150mb/dag toekomen nu *auch*

dat word sparen :P

aXl_

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
ah dju toch eh :( stom van mij want da was de eerste keer dak da mee maakte :)

ochja kheb is uitgeteld en kmoe met 150mb/dag toekomen nu *auch*

dat word sparen :P

of 5 euro ophoesten voor een 5GB volume pack ;)

Cyrano.ak

Legacy Member
ul :lol:
150 mb / dag, nog wel te doen, als ge pr0n achterwege laat ;)

-Helld0g-

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
ah dju toch eh :( stom van mij want da was de eerste keer dak da mee maakte :)

ochja kheb is uitgeteld en kmoe met 150mb/dag toekomen nu *auch*

dat word sparen :P

ja een volumepack kost echt verschrikkelijk veel geld!!

Feignasse

Legacy Member
5€ is vrij veel, gelet op het toch al hoge abonnementsgeld. In het youtubetijdperk zouden die limieten toch wel wat hoger mogen :/

EverlastingHate

Legacy Member
1 euro per gig, valt nog mee vind ik. Ga ergens iets drinken, en je bent meer dan 1 euro kwijt :D:D, en daar heb je uiteindelijk minder plezier aan gehad. :D

Robinvv

Legacy Member
EverlastingHate zei:
1 euro per gig, valt nog mee vind ik. Ga ergens iets drinken, en je bent meer dan 1 euro kwijt :D:D, en daar heb je uiteindelijk minder plezier aan gehad. :D

LOL hier 0.4 euro per GB >100gb :D
en bij EDPnet 0.25 euro per GB!

Dat vind ik pas de moeite :) en de rest is in't zak zetterij
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan