ll cool j
Legacy Member
tzit dus zo dak een maandje geleden zo online een telenet abo (2maanden gratis) eb genomen met da ik ga verhuizen.
6juli had ik gekozen bij de datum voor een installateur, maar er hangt daar wel een telenet modem van de vorige bewoners. nu had ik papiere gekregen van telenet maar er valde mij op dat bij het blad producten en diensten er bij stond comfort installatie waar ik 75euro zou moetten voor betalen terwijl ik mij toch niet herinner dat ik dat heb gekozen als ik het bestelde.
ze kunnen dit nu toch nog wijzigen hoop ik want ik doe al die dingen zelf van het configureren en kga geen 75 euro uithalen voor iet wak toch zelf doe en kan .
iemand die hier meer van weet soms of zelfde ervaring heeft gehad?
6juli had ik gekozen bij de datum voor een installateur, maar er hangt daar wel een telenet modem van de vorige bewoners. nu had ik papiere gekregen van telenet maar er valde mij op dat bij het blad producten en diensten er bij stond comfort installatie waar ik 75euro zou moetten voor betalen terwijl ik mij toch niet herinner dat ik dat heb gekozen als ik het bestelde.
ze kunnen dit nu toch nog wijzigen hoop ik want ik doe al die dingen zelf van het configureren en kga geen 75 euro uithalen voor iet wak toch zelf doe en kan .
iemand die hier meer van weet soms of zelfde ervaring heeft gehad?