Pippoken
Legacy Member
Beste,
Het is me gisterenavond opgevallen dat het record van 'het meeste aantal users online' reeds dateert van 2004 !! We zijn nu 2006 en ik denk dat er ondertussen al een pak nieuwe gebruikers zijn bijgekomen (active users). Nu vroeg ik mij af of we dit niet kunnen 'verbeteren'. In de pol kan je aanduiden wanneer je deze 'recordpoging' zou plannen !!. Op basis hiervan kunnen we dan een eventuele recordpoging plannen...
Het is me gisterenavond opgevallen dat het record van 'het meeste aantal users online' reeds dateert van 2004 !! We zijn nu 2006 en ik denk dat er ondertussen al een pak nieuwe gebruikers zijn bijgekomen (active users). Nu vroeg ik mij af of we dit niet kunnen 'verbeteren'. In de pol kan je aanduiden wanneer je deze 'recordpoging' zou plannen !!. Op basis hiervan kunnen we dan een eventuele recordpoging plannen...
)
.


