TheAntropoid
Legacy Member
Vind de upgrade wel zeer goed..
zeker voor mensen die veel in B&S ronddwalen.. Maar daarvoor zal die update wel grotendeels bedoelt zijn.. Itrader system ziet er goed uit..
Alleen ja; ... nu ben ik mijn usernotes kwijt é & had der bijna 16.. Mn prestige weg !!
Enige reacties op forum .. (kwestie van deze thread non spammend constructief blijvend te houden )
zeker voor mensen die veel in B&S ronddwalen.. Maar daarvoor zal die update wel grotendeels bedoelt zijn.. Itrader system ziet er goed uit..
Alleen ja; ... nu ben ik mijn usernotes kwijt é & had der bijna 16.. Mn prestige weg !!
Enige reacties op forum .. (kwestie van deze thread non spammend constructief blijvend te houden )
. En om daar nu trots op te zijn...