Absorptie Beer
Legacy Member
Ik ben net een beetje opgeschrokken van mijn telenet meter terwijl ik nochtans enkel tussen 00.00 en 10.00u heb gedownload.
Kan iemand daar nog wat aan toevoegen?
Ik heb namelijk een beetje schrik dat telenet de regels naar hun kant afwijken en ik die uren niet te letterlijk moet nemen.
Zodat ik beter tussen 01.00 en 9.00u kan downloaden.
Kan iemand daar nog wat aan toevoegen?
Ik heb namelijk een beetje schrik dat telenet de regels naar hun kant afwijken en ik die uren niet te letterlijk moet nemen.
Zodat ik beter tussen 01.00 en 9.00u kan downloaden.