Archief - Nacho Cheese zoals in de cinema!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stevitski

Legacy Member
Goedemiddag!

Ik eet verschrikkelijk graag die nacho's met cheese, maar ik zou da graag ook eens thuis eten in plaats van in de cinema :bow:.

Weet er niemand toevallig waar je dit kan kopen?? In de GB ofzo??

Groetjes Traxy

crashbe

Legacy Member
Er is een Brazilliaanse cafe in Antwerpen waar je de beste nacho's kunt eten , maar euh ik weet nier meer waar het juist was ....

Gromme

Legacy Member
Probeer via google eens te kijken. Misschien kan je hem wel zelf maken en dan bepaal je je nog de smaak ook.

nascaRio

Legacy Member
Of zo ne nacho hoed gelijk Homer Simpson gistere ene op zenne bol had

*~Lientjeuhhh~*

Legacy Member
Van Dorito's hebben ze zo'n potje kaas, da wa opwarmen

Ma et beste is als je je nacho-chips ff opwarmt in de oven met daarover die kaas en dan nog geraspte kaas erbij :p

TomD

Legacy Member
4 plakjes chedderkaas, 25cl melk, mss wat meer; beetje kruiden naar keuze bij en een minuutje de microgolfoven in

Echt vet lekker:)

Stevitski

Legacy Member
Ik ben nu overlaatst na de kinepolis in Brugge geweest en daar kreeg je een potje kaas dieje moest openscheuren! Nu, in Gent krijg je het erop zoals je mayonnaise op je frietjes dusja...

Ik ben nie echt van plan het zelf te maken of ik steek men ma haar keuken nog in de fik, maar ik zal es zien in de Delhaize wat ze daar hebben!

Dennoman

Legacy Member
*~Lientjeuhhh~* zei:
Van Dorito's hebben ze zo'n potje kaas, da wa opwarmen

Ma et beste is als je je nacho-chips ff opwarmt in de oven met daarover die kaas en dan nog geraspte kaas erbij :p

Sounds vain-cloggingly good xD

*Maya*

Legacy Member
Die kaas-nacho's zijn yummie, probeer idd die Dorito's dipsaus potjes eens, lijken er goed op :)

TheCrow7

Legacy Member
Traxy zei:
Nu, in Gent krijg je het erop zoals je mayonnaise op je frietjes dusja...

Ja, dat heeft hier al eens in een topic gestaan. Vooral de hygiëne is bij die dingen ver te zoeken, volgens een insider die daar werkte.

Babs

Legacy Member
Ja idd, die van doritos smaken bijna hetzelfde.
Probleem is (vind ik toch) vanaf die pot open is, is die maar een paar dagen goed meer, zelfs al staat het in de frigo. Enja ik alleen at da, dus na een paar dagen stond daar schimmel op :sop:

Terror Factor

Legacy Member
dorito's smake ni hetzelfde, ik vraag me echt af welk merk da ze in de kinepolis gebruike. 'k ben ook nachofan.

die potjes staan idd snel vol schimmel lol, ook es ne keer gekocht, zak chips leeggegete, en de week later ofzo kon k t al weggooie. wa 'n afzetterij.

amdr

Legacy Member
Idd die nachos in de cinema zen echt baangelijk :D Als zo opt einde die chips opzijn en der is nog wa kaassaus over kunde dat zo nog verder me uwe vinger op eten. Sgelijk nen engel da op u tong pist :')

Bart Religion

Legacy Member
Terror Factor zei:
dorito's smake ni hetzelfde, ik vraag me echt af welk merk da ze in de kinepolis gebruike. 'k ben ook nachofan.

die potjes staan idd snel vol schimmel lol, ook es ne keer gekocht, zak chips leeggegete, en de week later ofzo kon k t al weggooie. wa 'n afzetterij.

lol, toch normaal. liever zo dan dat ze het volpompen met conserveermiddelen.
gewoon allemaal direct opboefen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan