Prime-Omega
Legacy Member
Kan iemand mij vertellen waar het knopje staat om je naam te veranderen ? Ik zou graag mijn naam willen veranderen van prime-omega naar Prime-Omega ( omdat je dat toen nog niet kon volgens mij ). Of is er gewoon geen knopje en moet ik het aan een admin vragen ?
PS : Sorry als dit niet de juiste plaats is om dit te vragen maar ik vond geen betere plaats
PS1: Ik wou de zoekfunctie gebruiken om te zien of iemand het zelfde probleem had als mij maar ik kreeg telkens : Kan deze pagina niet weergeven.
PS : Sorry als dit niet de juiste plaats is om dit te vragen maar ik vond geen betere plaats
PS1: Ik wou de zoekfunctie gebruiken om te zien of iemand het zelfde probleem had als mij maar ik kreeg telkens : Kan deze pagina niet weergeven.