Archief - Na free Paris Hilton --> Jail Paris Hilton

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Conspectus

Legacy Member
Paris Hilton - het symbool van walgelijke decadentie, verafgood door mensen die even kritisch zijn als een gemiddeld stuk antraciet - heeft een petitie gestart om haar 45 dagen celstraf wegens voor de xste keer dronken, zonder lichten, zonder rijbewijs, te snel rijden te ontlopen.

Als je het mij vraagt kan dit niet!

Dit is de link naar de counter-petitie.

laat dit niet gebeuren. Zet het in je msn nick, post het in de fora die je bezoekt, whatever...

LINK naar de antipetitie jail Paris Hilton

http://www.ipetitions.com/petition/jailph/index.html

SMa

Legacy Member
not signed door bad link :p

en kvind het ook schandalig dat ze een prive-cel krijgt

Darks

Legacy Member
Zal ik morgen zeker eens doen.

Stom lompe geit die nooit een zak gedaan heeft voor haar geld en zich toch dé queen waant. En dan denkt ze ook nog dat ze meer is dan iemand anders tov de wet? Komaan zeg!

EternalSilence

Legacy Member
Ali_ zei:
allé da begint hier goed...


ik heb maar 1 ding te zeggen, fuck paris hilton :p

je kunt dit op 2 manieren verstaan.
maar beiden zijn goed :D

ik zou ook tegen stemmen, moest de link tenminste juist zijn die je opgeeft :sop:

ze zou van mij nog een maandje mogen bijdoen, en naar de AA gaan.
als ook naar een kledingsspecialist, die haar eens deftig kleed :p

Ali_

Legacy Member
Doom Dragon zei:
je kunt dit op 2 manieren verstaan.
maar beiden zijn goed :D

ik zou ook tegen stemmen, moest de link tenminste juist zijn die je opgeeft :sop:

ze zou van mij nog een maandje mogen bijdoen, en naar de AA gaan.
als ook naar een kledingsspecialist, die haar eens deftig kleed :p

hihihi :evil:


ik ga niet stemmen, noch voor, noch tegen, allemaal bullshit ja!

Ze zou eerst is mogen beginnen met zich te kleden voor ze de deftige toer opgaat :unsure:

Ali_

Legacy Member
Gavin zei:
Komkom, we kennen Ali..

...als een toegewijde moslim die paris gesluierd wil.
Na haar te bekeren tot de fantastische islam en een besnijdenis uit te voeren zal ik haar huwen en zal zij mijn 43e echtgenote worden.

:unsure:

Chickenlal

Legacy Member
Wa kan mij da schelen, ik kan me nie voorstellen dat dit hier lang gaat blijven staan...

Da ze haar zeep maar nie laat vallen want dan zal het heftig zijn denk ik, denk da ze in de rij zullen staan

balbe

Legacy Member
Kwil haar anders hier wel opsluiten.

Maar ze heeft haar gevangenisstraf verdiend. Of misschien kan ze het omkopen door nooit meer achter een stuur te kruipen en een verkeersslachtoffer helpen door het dagelijks leven

balbe

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
Wa kan mij da schelen, ik kan me nie voorstellen dat dit hier lang gaat blijven staan...

Da ze haar zeep maar nie laat vallen want dan zal het heftig zijn denk ik, denk da ze in de rij zullen staan

met strap-ons dan :p

Wu-chAn

Legacy Member
petities zijn zoals politiek, de rest kan je zelf wel extrapoleren

SMa

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
Da ze haar zeep maar nie laat vallen want dan zal het heftig zijn denk ik, denk da ze in de rij zullen staan
Ik heb gelezen dat ze niet in contact zal komen met andere gevangenen, "om haar veiligheid te garanderen"

russian

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
Wa kan mij da schelen, ik kan me nie voorstellen dat dit hier lang gaat blijven staan...

Da ze haar zeep maar nie laat vallen want dan zal het heftig zijn denk ik, denk da ze in de rij zullen staan

Je hebt gelijk: het threadje heeft weinig zin. Je kan een discussie starten op actua maar losweg vragen om een petitie te tekenen, is een beetje van het goede te veel. Indien iedereen zo begint, zijn we nog niet thuis.

Slotje (ook om verder gezwam te vermijden) :p.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan