S4MUS
Legacy Member
Ik heb gehoord dat je een driver kunt installeren voor een Motorola v3, waarmee je dan met een kabeltje muziek en filmpjes op je gsm kunt zetten. Ik ben de cd (denk ik) die bij de gsm zat echter kwijt. Ik ben op de site van Motorola gaan kijken, maar ik vind de driver niet.
Heeft er hier iemand de driver op zijn pc staan of weet iemand waar ik hem kan downloaden?
Thx
Ik hoop trouwens dat dit de juiste plaats is om dit te posten, ben niet zeker maar ik vond geen betere plaats.
Heeft er hier iemand de driver op zijn pc staan of weet iemand waar ik hem kan downloaden?
Thx
Ik hoop trouwens dat dit de juiste plaats is om dit te posten, ben niet zeker maar ik vond geen betere plaats.