Akiraprise
Legacy Member
is er een mogelijkheid om de oude skin te gebruiken ipv van deze nieuwe?
ik ben dit forum gejoined lang geleden mede natuurlijk om de community maar ook om de sfeer en de sfeer is nu echt verziekt met dit "moderne clean style" skin..
en ga nou niet zeggen dat ik eraan moet wennen.. dit is zon typisch doorsnee nederlands forumskin
ik vond die oude blauwe en groene altijd wel wat unieks hebben....
ik ben dit forum gejoined lang geleden mede natuurlijk om de community maar ook om de sfeer en de sfeer is nu echt verziekt met dit "moderne clean style" skin..
en ga nou niet zeggen dat ik eraan moet wennen.. dit is zon typisch doorsnee nederlands forumskin
ik vond die oude blauwe en groene altijd wel wat unieks hebben....


