Archief - Moeilijke vraag

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Biblio

Legacy Member
Ik ben op zoek naar Nederlandstalige PC-games (NIET online) die gespeeld kunnen worden door tieners met een mentale handicap.
games als freddi fish en zo zijn voor hen net speelbaar qua moeilijkheidsniveau, maar sluiten totaal niet aan bij hun leefwereld.
Ik heb al gezocht via google maar niet gevonden wat ik zocht. Is er iemand die me wat verder kan helpen?

chosen1

Legacy Member
Biblio zei:
Ik ben op zoek naar Nederlandstalige PC-games (NIET online) die gespeeld kunnen worden door tieners met een mentale handicap.
games als freddi fish en zo zijn voor hen net speelbaar qua moeilijkheidsniveau, maar sluiten totaal niet aan bij hun leefwereld.
Ik heb al gezocht via google maar niet gevonden wat ik zocht. Is er iemand die me wat verder kan helpen?

de cd-roms die af en toe bij de libelle zitten!

op de namen kan ik niet meteen komen maar ze zijn héél vlot speelbaar en ze gaan altijd over een bepaald thema (verwacht u dus 1 van de weken aan een kerst-spel)

coap

Legacy Member
welk niveau? ik zelf sta voor een leefgroep met type 2s (zitte ook tieners bij) en ja meestal laat ik die manne van die flashgames spelen op www.funnygames.nl bijvoorbeeld , daar vinde ze hun weg goed in en vinden ze leuk

russian

Legacy Member
chosen1 zei:
is niet echt een pc-game e? en de prijzen zijn ook niet echt laag :p

offtopic: waar is uw avatar naar toe? :unsure:

:offtopic: heb hem proberen vervangen door een duif die door een automatische deur een winkel binnenstapt en naar buiten komt met nootjes, maar de grootte was een probleem en nu dus zonder :p

Biblio

Legacy Member
die gasten zijn van verschillende niveaus - ze spellen idd wel graag flashgames, maar de lerares* heeft geen internet in de klas, enkel een computer. daarom dat ik dit net zo moeilijk vind, zal zeker es kijken naar die cd-roms bij libelle.

*lerares = meer oppasser. Het is een klasje van verschillende niveaus van achterstand, met verschillende leeftijden van 12 tot 18.

Dr.White widow

Legacy Member
ik zou zeker en vast eens gaan zien in de standaard boekhandel en in Dreamland, die bieden toch een tal van games voor "kinderen"
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan