Archief - Mobistar Best Deal Sms abonement

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

the_vee

Legacy Member
Dag mensen

kheb sinds vorige week een abonement bij Mobistar (daarvoor had ik 6j lang Tempo prepaid)

abo: 20min bellen en 50sms per maand aan 10euro

mijn vraag is: kan je zien hoeveel minuten en sms je al gebeld/gestuurd hebt? Zo neen, krijg je een melding als ze opzijn?

Mvg

Bart

Bontus

Legacy Member
Ik heb dit best deal abonnement nu ook sinds deze week. Je kan volgens mij pas op je (gedetailleerde) factuur zien hoeveel je van elk gebruikt hebt, dus zal het er op aankomen om alle op te krijgen.
Maar kijk ben nu 1 week ver en zit al zeker aan een kwartier bellen en 15 sms'n of zo, en het voornaamste is dat je een laag tarief hebt als je over die 20 minuten of 50 sms'n gaat. (20 cent/min, 10 cent/sms)

Heb jij ook die speciale promotie waar je 1000 gratis sms'n kreeg? normaal zou ik die moeten hebben :)

Nightmar3

Legacy Member
je kan niet zien hoeveel je tot nu toe verdaan hebt, kheb ook bestdeal (wel 20 min & 200 gratis smsjes) voor 5 euro, maar die actie is al van in juni/juli
je kan alleen op het einde van de maand zien op je factuur hoeveel je gebeld & gesmst hebt.
Zelf ongeveer proberen bijhouden misschien, maar anders is er geen mogelijkheid. (mijn gsm heeft berichten teller, dus ik kan het via die opvolgen)

VinceFeet

Legacy Member
Ik heb een jaar lang zo'n formule gehad van mobistar waarmee ik 1000 gratis sms'en had (elke maand!) en €10 beltegoed. Ik betaalde daarvoor €10 in de maand.

Maar nu belde gisteren zo'n medewerker van mobistar om te zeggen dat die formule bijna verlopen is en hij wou me iets anders aanbieden maar ik heb gevraagd of hij volgende week wou terugbellen. Nu is mijn vraag of jullie nog van die gelijkaardige formules weten, het is me vooral om die sms'jes te doen aangezien ik daar heel veel gebruik van maak. Dus wat is volgens jullie de bestie optie waarvoor ik kan gaan (ik vermoed dat mijn formule niet verlengbaar is, anders had die pipo dat wel gezegd denk ik :) ).

Alvast bedankt

>P>Barney

Legacy Member
Als je belt naar 5580, hoor je hoeveel min. je nog hebt en hoeveel smsen nog

^MystiQ

Legacy Member
Der is een formule van mobistar die u voor 25 euro in de maand meer dan genoeg geeft. Voor frequente GSM gebruikers als mij is dit echt wel een must in principe :p

the_vee

Legacy Member
Bedankt >P>Barney

11 min resterend, 34 sms resterend, en dan zegt ze iets van sms forfet: 3euro??

wa is da sms forfet?

greetz

>P>Barney

Legacy Member
awel dat versta ik ook niet wat ze bedoelen met die forfait.

Quilombo

Legacy Member
das gewoon als uw krediet van uw abo op is en ge moet bijbetalen
thread slaagt wel op niks, ipv gewoon es in die papieren te kijken da ge bij uw abo gekregen hebt, of al tenminste ff op de site te zoeken, ma nee, zijn we te lui voor :niceone:

the_vee

Legacy Member
hmz, kem nog belminuten en sms over en toch al een forfait van 3euro dat ik moet bijbetalen? wtf?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan