Featherfoot
Legacy Member
Ik heb sinds kort een vrij vreemd probleem met mijn gsm;
Als ik een bericht typ kan ik nog maar 4 lijntjes typen tegenover vroeger toen ik nog bijna 2 schermpjes vol kon typen met dezelfde gsm. Het aantal tekens dat ik in een bericht kan zetten voor ik de melding krijg dat ik aan mijn 2de bericht begin is met andere woorden drastisch verminderd.
Weet iemand of je dit kan instellen of wat ik hieraan kan doen? Ik zit nog steeds bij hetzelfde type ( tempo music, met een belkaart ) en ik heb nog steeds dezelfde gsm ( Samsung X 450 ).
Graag zou ik hiervoor een oplossing vinden, wat anders wordt het meer betalen dan dat ik vroeger moest. Bedankt op voorhand
Als ik een bericht typ kan ik nog maar 4 lijntjes typen tegenover vroeger toen ik nog bijna 2 schermpjes vol kon typen met dezelfde gsm. Het aantal tekens dat ik in een bericht kan zetten voor ik de melding krijg dat ik aan mijn 2de bericht begin is met andere woorden drastisch verminderd.
Weet iemand of je dit kan instellen of wat ik hieraan kan doen? Ik zit nog steeds bij hetzelfde type ( tempo music, met een belkaart ) en ik heb nog steeds dezelfde gsm ( Samsung X 450 ).
Graag zou ik hiervoor een oplossing vinden, wat anders wordt het meer betalen dan dat ik vroeger moest. Bedankt op voorhand
