Boddah
Legacy Member
ik heb de laatste tijd veel last van migraine aanvallen. om precies te zijn: sinds ik werk.
ik denk dat de reden een combinatie is van vermoeidheid en stress. maar toch slaap ik toch lang genoeg denk ik (8 uur) en ik probeer op alles zo gechilled mogelijk te reageren, maar dit helpt dus blijkbaar niet zo erg.
het rottige is wanneer die migraines gebeuren als ik op mijn werk zit. ik woon in Antwerpen en werk in Brussel dus ik niet zomaar vlug vlug naar huis gaan en in mijn bed kruipen.
medicijnen helpen wel een beetje, maar de aanvallen duren dan nog altijd 3, 4 uur.
zijn er nog mensen die migraines hebben? en hoe behandelen jullie die? zijn er misschien trucjes om ze snel op te lossen?
ik denk dat de reden een combinatie is van vermoeidheid en stress. maar toch slaap ik toch lang genoeg denk ik (8 uur) en ik probeer op alles zo gechilled mogelijk te reageren, maar dit helpt dus blijkbaar niet zo erg.
het rottige is wanneer die migraines gebeuren als ik op mijn werk zit. ik woon in Antwerpen en werk in Brussel dus ik niet zomaar vlug vlug naar huis gaan en in mijn bed kruipen.
medicijnen helpen wel een beetje, maar de aanvallen duren dan nog altijd 3, 4 uur.
zijn er nog mensen die migraines hebben? en hoe behandelen jullie die? zijn er misschien trucjes om ze snel op te lossen?