Archief - marokkaanse zwanger van een turk 'de reacties'

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

WolCoM

Legacy Member
Man, wat ben ik dat "marokkanen/turken/islam" bashen beu..
2maal raden waar dit zal op uitdraaien. :x

Killertux

Legacy Member
mijn mening: hun geloofsovertuiging is nog steeds veel sterker dan de onze, in ons Christendom zou zo een heisa ondenkbaar zijn.
Ik blijf erbij, dat de partner waarmee je, in het beste geval dan, de rest van je leven mee doorbrengt, iemand zou moeten zijn die je zelf kunt uitkiezen. En niet iemand die je wordt opgelegd door je ouders.

VinceFeet

Legacy Member
Die reacties op dat forum, ocharme dat meisje... :confused:
Is dat zo 'not done'? Turken en Marokkanen? Bij mij in de les zit ook een Marokkaans meisje en die is toch ook al een tijd samen met een Turk hoor, en daar thuis zijn ze ook best hardcore heb ik mij laten vertellen.

Maar die reacties op dat forum gaan er gewoon zwaar over, ik heb er geen woorden voor.

Anoniem0

Legacy Member
geen geflame. het gaat hier niet over niet moslims /moslims.
maar moslim turk /moslim marrokaan
beetje zoals waal / belg(edit vlaming)
toemen he :p

VinceFeet

Legacy Member
Zou het mogelijk zijn om gewoon op dat forum te registeren om vervolgens is goed m'n gedacht te zeggen? Weliswaar op een 'fatsoenlijke' manier maar toch straight to the point. Want daar zit echt een hoop IQ bij elkaar die is dringend op hun plaats moeten worden gezet... Damn, die haat zit diep! Wat hebben de Turken de Marokkanen ooit misdaan?

NSA.Rhinox

Legacy Member
Mijn eerste bedenking na pagina 1 gelezen te hebben: average age = 14?
Djeez, wat daar uit komt bij sommigen is pure haat. Doet mij denken aan de eerste helft van de vorige eeuw, iets met een korporaal en een snor en een viagra-arm.

VinceFeet

Legacy Member
allahmcbeal zei:
geen geflame. het gaat hier niet over niet moslims /moslims.
maar moslim turk /moslim marrokaan
beetje zoals waal / belg

Moslim Turk VS Moslim Marokkaan
Waal VS Belg

Euhm... newsflash: Walen zijn Belgen! :crazy:

Anoniem0

Legacy Member
VinceFeet zei:
Zou het mogelijk zijn om gewoon op dat forum te registeren om vervolgens is goed m'n gedacht te zeggen? Weliswaar op een 'fatsoenlijke' manier maar toch straight to the point. Want daar zit echt een hoop IQ bij elkaar die is dringend op hun plaats moeten worden gezet... Damn, die haat zit diep! Wat hebben de Turken de Marokkanen ooit misdaan?

pff. ik zou de moeite niet doen.
tis wel eens een toffe blik in die wereld. (er zitten veel goede reacties ook tussen wel meestal van vrouwelijke forumgangers)
VinceFeet zei:
Moslim Turk VS Moslim Marokkaan
Waal VS Belg

Euhm... newsflash: Walen zijn Belgen! :crazy:

kzen nog niet goe wakker.
kvoel me belg. (is aangepast btw)

Feignasse

Legacy Member
VinceFeet zei:
Zou het mogelijk zijn om gewoon op dat forum te registeren om vervolgens is goed m'n gedacht te zeggen? Weliswaar op een 'fatsoenlijke' manier maar toch straight to the point. Want daar zit echt een hoop IQ bij elkaar die is dringend op hun plaats moeten worden gezet... Damn, die haat zit diep! Wat hebben de Turken de Marokkanen ooit misdaan?

Haha, ga misschien gelijk op stormfront een pleidooi tegen rassenhaat houden :p

VinceFeet

Legacy Member
Ulixes zei:
Haha, ga misschien gelijk op stormfront een pleidooi tegen rassenhaat houden :p

Natuurlijk zou dat niets uithalen, weet ik ook. Maar ik wil gewoon hun reacties wel is lezen op mijn 'pleidooi'. Volgens mij mag ik ook sterven... :lol:

NL-=Chielio=-

Legacy Member
En als je hier een marokaan scheef aan kijkt ben je een rasist, heb de eerste 2 pagina's gelezen. Ik vind het verschrikkelijk, het komt er op neer da als ze een broer heeft, volgende week niet meer leeft. Vind de manier van het behandelen van de vrouwen verschrikkelijk... Aanpassen aan de westerse wereld zou ik zeggen, zou een stuk beter voor de vrouwen zijn. Ik krijg het gevoel dat een hond beter behandeld zou worden.

NeFerMeTu

Legacy Member
NL-=Chielio=- zei:
En als je hier een marokaan scheef aan kijkt ben je een rasist, heb de eerste 2 pagina's gelezen. Ik vind het verschrikkelijk, het komt er op neer da als ze een broer heeft, volgende week niet meer leeft. Vind de manier van het behandelen van de vrouwen verschrikkelijk... Aanpassen aan de westerse wereld zou ik zeggen, zou een stuk beter voor de vrouwen zijn. Ik krijg het gevoel dat een hond beter behandeld zou worden.

Inderdaad, er zijn meer dan voldoende voorbeelden.
Zo is er ook de hele heisa rond jonge moslim-meisjes die een maagdenvliesreconstructie nodig hebben, want als hun toekomstige 'verloofde' (al dan niet zelf gekozen...) ontdekt dat ze geen maagd zijn, kunnen ze het wel vergeten.

Het is sowieso al erg dat zulke dingen gebeuren, maar het is onaanvaardbaar dat ze zulk gedrag ook hier binnenbrengen. Aanpassen en eens dat overdreven vasthouden aan hun religie bijsturen. Er zouden al veel problemen uit de wereld zijn dan.

FEW

Legacy Member
VinceFeet zei:
Moslim Turk VS Moslim Marokkaan
Waal VS Belg

Euhm... newsflash: Walen zijn Belgen! :crazy:
lijkt me vrij duidelijk dat hij dat door heeft. turken en marokkanen zijn moslims... vlamingen en walen zijn belgen. beide hebben iets "belangrijks" gemeenschappelijk en toch zouden ze elkaar niet kunnen hebben.

offtopic:
amai, wat een racisten op dat forum...

GMotha

Legacy Member
Bwa, tis een algemeen geweten feit dat veel (niet alle) Marrokanen Turken niet kunnen luchten en vice versa.
Waarom? Geen idee. (van Grieken vs Turken kan ik het wel een beetje meer begrijpen, nationalistisch gevoel + cyprus)

w00tw00t

Legacy Member
Insha Allah word jij in dit leven, en in het hiernamaals gestraft voor je néukpraktijken voor je huwelijk.

Wat ga je aan zeggen tegen je kind? Mama néukte al lekker voor ze getrouwd was? Of als die Turk je niet wilt, dat zijn moeder genéukt is door een verdwenen Turk?
Wat met je ouders? Waar is je geloof gebleven? Je fucking zelfrespect? Je benen openen voor een Turk. Dat je het doet is al ernstig genoeg.


Wollah, als je mijn achternaam droeg. Zat ik nú vast. De rest mag je zelf invullen, en het mag je gestolen worden!

Toch neuken ze iedereen die ze hier maar kunnen krijgen. Schijnheilig tot en met.
Heel de topic gelezen en mijn respect voor sommige moslims is nog gedaalt. Hoe kan je als individu zoiets zeggen tegen een ander individu die ook uit vlees en bloed bestaat. Zoiets begrijp ik niet. Van mijn part mag helft van die forum zich gaan opblazen in de naam van God want veel nuttigs komt er toch niet uit hun mond buiten het feit dat ze hun eigen God beliegen.

Burny

Legacy Member
Vreemd, ik dacht dat dat algemene kennis was, dat Turken en Marokkanen niet met mekaar omkunnen? Ik heb ken er van beide nationaliteiten, wat je daar soms van hoort gaat nog veel verder dan die thread. En dat komt dan meestal nog van hooggeschoolden.

Dakantochnie

Legacy Member
Ik denk niet dat hier een boeiende discussie uit zal vloeien.

Wat me eigenlijk opvalt is dat ik op een forum dat vol met Marokkanen zou moeten zitten (alhoewel ik daar geen snars van geloof), ik veel minder d/t fouten lees dan hier.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan