Hey man!
Blij dat ik iemand gevonden heb, die met hetzelfde gedacht rondloopt als mij! Heb in al die tijd al wat informatie bijeen gesprokkeld, en het beste programma om voor dit te gebruiken is namelijk Managing3D. Maar ik kan er niet goed mee werken spijtig genoeg!
Groetjes,
^^VooDoo^^