Archief - Lenzen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Meyer88

Legacy Member
Week geleden ging ik naar opticien en die zei dak nooit lenzen gingen kunnen dragen omdat er een lens niet goed blijft zitten door de vorm van mijn oog. Nu hebben mij er al veel gezegd dat da dan wel kan maar dan zeggen andere weer dat da niet kan.
Weet hier iemand daar wat meer over?

chosen1

Legacy Member
ga ik met vragen over mijn pc en games naar de opticien? neen ;)

+ er is al een thread over lenzen en dergelijke!

Kvothe

Legacy Member
Toen ik naar mijn oogarts ging zei ze net hetzelfde. Mijn ogen zijn redelijk bol en moest ik lenzen dragen zouden die telkens als ik met mijn ogen knipper, zodanig verschuiven dat ze te weinig tijd hebben om een scherp beeld te geven (tijd tussen twee maal knipperen is te weinig voor de lens om zich scherp te stellen).

guRuh

Legacy Member
Bloodraven zei:
Toen ik naar mijn oogarts ging zei ze net hetzelfde. Mijn ogen zijn redelijk bol en moest ik lenzen dragen zouden die telkens als ik met mijn ogen knipper, zodanig verschuiven dat ze te weinig tijd hebben om een scherp beeld te geven (tijd tussen twee maal knipperen is te weinig voor de lens om zich scherp te stellen).

Een lens stelt zich niet scherp, u oog wel.
U lens moet zich aanpassen aan het oog...

Ik heb ook vrij bolle/platte ogen, en de opticien heeft daar speciale lenzen voor.
Blijkbaar is mijn vorm niet zo heel afwijkend?
Of heeft jouw opticien geen weet dat er daarvoor speciale lenzen bestaan?

Meyer88

Legacy Member
chosen1 zei:
ga ik met vragen over mijn pc en games naar de opticien? neen ;)

+ er is al een thread over lenzen en dergelijke!

waar slaat da eerste op? tis een forum... moet alles hier over pc en games gaan?

Time

Legacy Member
Meyer88 zei:
Week geleden ging ik naar opticien en die zei dak nooit lenzen gingen kunnen dragen omdat er een lens niet goed blijft zitten door de vorm van mijn oog. Nu hebben mij er al veel gezegd dat da dan wel kan maar dan zeggen andere weer dat da niet kan.
Weet hier iemand daar wat meer over?
Ja, de opticiën. Denk je dat hij je leugens gaat wijsmaken omdat je gezicht hem niet aanstond ofzo? :p
Als je geen lenzen kan dragen kan je geen lenzen dragen, de expertise van onze plaatselijke gamers gaat daar niks aan veranderen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan