Archief - lengte berekene???

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

junior_81

Legacy Member
klop de theorie ??

(vaderlengte+moederlengte)/2+13 bij jongens

ligt de lengte ongeveer hetzelfde als de berekening of klop dit bijna niet bij de meeste mensen

hoeveel cm verschilt er met de berekening (ongeveer)

Fighting Hobbit

Legacy Member
Heeft ook te maken met vitamine D als ik me niet vergis en natuurlijk met de genetische structuur. Uw groei is van zo veel afhankelijk dat het moeilijk is er een regeltje op te plakken zo lijkt me.
Maar de biologen en aanverwanten hier kunnen u waarschijnlijk meer uitleg geven...

tha_rippa1be

Legacy Member
hier klopt het niet,
vader 176 cm
moeder 162

176+162 = 338
338/2 = 169
169+13 = 182

ik ben 170 cm
dus zonder die +13 zou het al dichter zijn.
atm ben ik 19, en naart schijnt groeien jongens nog tot hun 21ste?
dus er kan nog verandering in komen :)

ByTEsPaWn

Legacy Member
tha_rippa1be zei:
naart schijnt groeien jongens nog tot hun 21ste?
dus er kan nog verandering in komen :)
Hopelijk voor mij van niet... Ben nu al 1m 90 en 17 jaar, en redelijk mager.

killgore

Legacy Member
Dan zouden we binnen 100 jaar allemaal >2m moeten zijn, klopt dus niet.

[BAT] Hydra

Legacy Member
Was dat niet voor je lullengte? Het zou mooi zijn moest het inderdaad kloppen, maar dat doet het langs geen kanten vrees ik;).

killgore

Legacy Member
[BAT] Hydra zei:
Was dat niet voor je lullengte? Het zou mooi zijn moest het inderdaad kloppen, maar dat doet het langs geen kanten vrees ik;).
dan is het x/2+13

laat ons hopen dat uw pa den zijnen langer dan 26 is of we komen op een curve die naar 0 gaat ^^.

Dirty_Col

Legacy Member
Das bij iedereen compleet anders tot wanneer je doorgroeit of hoeveel je doorgroeit, hangt van zoveel dingen af...

MilM

Legacy Member
Fighting Hobbit zei:
Heeft ook te maken met vitamine D als ik me niet vergis en natuurlijk met de genetische structuur. Uw groei is van zo veel afhankelijk dat het moeilijk is er een regeltje op te plakken zo lijkt me.
Maar de biologen en aanverwanten hier kunnen u waarschijnlijk meer uitleg geven...
Mss is het als fabeltje begonnen, maar

het zou ook kunnen een (overbodig) formule zijn uit een onderzoek gebasseerd op statistiek.
Beetje gegevens verzamelen en we zullen daar maar eens een formuleke uit gaan halen ...

Maar zo kunt ge alles wetenschapelijk gaan ondersteunen natuurlijk :p

MilM

Legacy Member
killgore zei:
dan is het x/2+13

laat ons hopen dat uw pa den zijnen langer dan 26 is of we komen op een curve die naar 0 gaat ^^.
Bedoel je nie kleiner ? :p

Kzou eerder zeggen, laat ons hopen da em 26 is.
Want blijven groeien is ook nie echt wenselijk.

hmmm, da doet er in feite niet toe hé :p
da zal zoiezo naar 26 gaan (iets te rap geantwoord)

killgore

Legacy Member
MilM zei:
Bedoel je nie kleiner ? :p

Kzou eerder zeggen, laat ons hopen da em 26 is.
Want blijven groeien is ook nie echt wenselijk.

hmmm, da doet er in feite niet toe hé :p
da zal zoiezo naar 26 gaan (iets te rap geantwoord)
idd, zat met foute redenering hier ;).

D@SîR0

Legacy Member
tha_rippa1be zei:
atm ben ik 19, en naart schijnt groeien jongens nog tot hun 21ste?
dus er kan nog verandering in komen :)
bullshit, ge groeit totdat uw groeischijven dicht zijn. bij den ene is da al wat vroeger dan bij den andere. Bij mij in de familie duurt dat bijvoobeerd tot +/- 23 tot 25 (yes i'm classified as a "giant" )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan