blue water
Legacy Member
Hallo ik heb de volgende vraag.
Heeft iemand van jullie ervaring met het volgen van een praktijkcursus lassen. Dit voor de doe-het-zelver, dus niet de gehele opleiding die een gediplomeerd lasser volgt.
Na wat rondzoeken op het web, kom ik verschillende instellingen tegen waar men dit geeft, maar deze zijn echter meer gericht op volwassenenonderwijs (=gediplomeerd lasser).
Dit laatste is echter te uitgebreid, omdat ik het enkel wil gebruiken voor het ineenlassen van een eigen fiets of voor het uitvoeren van kleine herstellingen.
Zijn er onder jullie enkele personen die dat hebben gevolgd, zoja waar en was het een aanrader….. Of hebben jullie dit aangeleerd via een collega die dat kon, wat volgens jullie al ruim voldoende is….
Enfin laat iets weten
Alvast bedankt.
Heeft iemand van jullie ervaring met het volgen van een praktijkcursus lassen. Dit voor de doe-het-zelver, dus niet de gehele opleiding die een gediplomeerd lasser volgt.
Na wat rondzoeken op het web, kom ik verschillende instellingen tegen waar men dit geeft, maar deze zijn echter meer gericht op volwassenenonderwijs (=gediplomeerd lasser).
Dit laatste is echter te uitgebreid, omdat ik het enkel wil gebruiken voor het ineenlassen van een eigen fiets of voor het uitvoeren van kleine herstellingen.
Zijn er onder jullie enkele personen die dat hebben gevolgd, zoja waar en was het een aanrader….. Of hebben jullie dit aangeleerd via een collega die dat kon, wat volgens jullie al ruim voldoende is….
Enfin laat iets weten
Alvast bedankt.