ElGargamel
Legacy Member
Ben ik nu de enigste of is de technische, visuele kwaliteit van de films aangeboden via PCTV er sterk op achteruit gegaan?
Dan wil een mens is iets goed doen en stoppen met zijn dagdagelijkse piraterij, maar voor 3.95€ (bijna 1 € duurder dan een doorsnee videotheek), verwacht je toch wel een film van degelijke kwaliteit. Alle, ik download betere films als dat...
Maar was het voordien ook niet beter? Het was nu al wel lang geleden dat ik nog een film via PCTV had gehuurd, maar ik meen mij toch te herrinneren dat de film er beter uitzag. Gisteren miami vice gehuurd (wat overigens een kutfilm is), waar de rode duisternis continu geblokt wordt weergegeven, sorry hoor, maar hier betaal ik niet meer voor!
Dan wil een mens is iets goed doen en stoppen met zijn dagdagelijkse piraterij, maar voor 3.95€ (bijna 1 € duurder dan een doorsnee videotheek), verwacht je toch wel een film van degelijke kwaliteit. Alle, ik download betere films als dat...
Maar was het voordien ook niet beter? Het was nu al wel lang geleden dat ik nog een film via PCTV had gehuurd, maar ik meen mij toch te herrinneren dat de film er beter uitzag. Gisteren miami vice gehuurd (wat overigens een kutfilm is), waar de rode duisternis continu geblokt wordt weergegeven, sorry hoor, maar hier betaal ik niet meer voor!