Archief - Kotnet (leuven) vraagje

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

coap

Legacy Member
Hallo ik zit net op kot in leuven. Ik heb hier kotnet op kot maar ik kan er niet op. Ik zit namelijk in een school da ni meedoet aan kotnet ( volwassenen onderwijs). Dus ik heb zo een account nodig . Iemand enig idee of dat te verkrijgen valt??? Ik hoop van wel :c , of als iemand een student kent die dat niet gebruikt in leuven ( of gestopt is met studeren ..) pm me , ik ben bereid een vergoeding te geven :) .

thx , coap

Darkness

Legacy Member
denk niet dat ge op kotnet moogt als uw school niet in die lijst van scholen staat. ge kunt bv wel in brussel naar school gaan en in leuven op kot zitten en gebruik maken van kotnet.

viewer

Legacy Member
trouwens, die account van iemand anders gebruiken mag eigenlijk nie.

tip: probeer eens bij erasmus studenten, die zitten hier vaak maar een half jaar, en hebben dus een halfjaar een ongebruikte account. :niceone:

Feignasse

Legacy Member
Je zou wel erg stom moeten zijn om je account aan een ander te geven.
Die login + pas heb je niet alleen nodig voor kotnet, maar ook voor belangrijker zaken zoals Toledo of KULoket.

^^pathfinder^^

Legacy Member
coap zei:
Hallo ik zit net op kot in leuven. Ik heb hier kotnet op kot maar ik kan er niet op. Ik zit namelijk in een school da ni meedoet aan kotnet ( volwassenen onderwijs). Dus ik heb zo een account nodig . Iemand enig idee of dat te verkrijgen valt??? Ik hoop van wel :c , of als iemand een student kent die dat niet gebruikt in leuven ( of gestopt is met studeren ..) pm me , ik ben bereid een vergoeding te geven :) .

thx , coap

Om op kotnet te mogen moet ge ingeschreven zijn in de KUL en dus inschrijvingsgeld hebben betaald.
(oa voor de honderden databanken waar de KUL veel geld aan geeft)

Quilombo

Legacy Member
^^pathfinder^^ zei:
Om op kotnet te mogen moet ge ingeschreven zijn in de KUL en dus inschrijvingsgeld hebben betaald.
(oa voor de honderden databanken waar de KUL veel geld aan geeft)

kul-associatie
is wel iets anders dan de kul zelf he

KoSSiTy

Legacy Member
Ik ben zelf geen student meer, maar volg volwassen onderwijs bij Group T. (franse les).

Het heeft me 110€ gekost, maar ik kan nu ook genieten van de voordelen van Kotnet.

Misschien is dat een oplossing voor je

groeten
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan