coap
Legacy Member
Hallo ik zit net op kot in leuven. Ik heb hier kotnet op kot maar ik kan er niet op. Ik zit namelijk in een school da ni meedoet aan kotnet ( volwassenen onderwijs). Dus ik heb zo een account nodig . Iemand enig idee of dat te verkrijgen valt??? Ik hoop van wel :c , of als iemand een student kent die dat niet gebruikt in leuven ( of gestopt is met studeren ..) pm me , ik ben bereid een vergoeding te geven
.
thx , coap
. thx , coap