AeroDawn
Legacy Member
Hallo iedereen..
Ik vond al een tijdje raar dat ik nog niets opgemerkt had van de "verhoogde downloadsnelheid" bij Scarlet One (6,6mbit/s). Dus ik deed enkele tests en wat blijkt, mijn snelheid lag om en rond de 2800kbit/s. En ik ben niet alleen. Op deze site kan je zien wat de gemiddelde snelheid is die ze daar reporten.
http://www.ispmonitor.be/nl/meteo/reports/5/?period=2007-04
Nog iemand van jullie die hetzelfde opgemerkt heeft? BTW, ik had hier iets van gehoord, namelijk dat ze "momenteel de snelheden bezig waren aan het verhogen.. al vind ik dit wel nogal raar.."
Ik vond al een tijdje raar dat ik nog niets opgemerkt had van de "verhoogde downloadsnelheid" bij Scarlet One (6,6mbit/s). Dus ik deed enkele tests en wat blijkt, mijn snelheid lag om en rond de 2800kbit/s. En ik ben niet alleen. Op deze site kan je zien wat de gemiddelde snelheid is die ze daar reporten.
http://www.ispmonitor.be/nl/meteo/reports/5/?period=2007-04
Nog iemand van jullie die hetzelfde opgemerkt heeft? BTW, ik had hier iets van gehoord, namelijk dat ze "momenteel de snelheden bezig waren aan het verhogen.. al vind ik dit wel nogal raar.."
(da's wel hoogspanning, kweet ni of die lijnen derbij zitten of ni)

.
?