Vlad Tepes
Legacy Member
Hey,
Velen zullen denken, waarom in godsnaam start er iemand een thread voor keelpijn,
tis gewoon van het simpele feit dat ik met een soort dilemma zit.
De meeste dokters zeggen: Heb je keelpijn? drink dan ook veel warm
Veel mensen (onder andere bejaarden die ik ken enz) zeggen: beste manier is koud drinken of ijs eten bij keelpijn, waarom? omdat als je keelpijn hebt en je keel rood uitziet dan betekent het dat je keel irriteert is, dus er veel warmte is, daarom koud eten en drinken zodat het afkoelt en dat je een ontsteking vermijdt. Pijn verzacht ook...
Ik weet dus niet wat denken, dokters zeggen vaak warm drinken maar het helpt niet, maar koud drinken en eten, ik denk niet dat het ook gezond kan zijn?
Jullie mening ?
Velen zullen denken, waarom in godsnaam start er iemand een thread voor keelpijn,
tis gewoon van het simpele feit dat ik met een soort dilemma zit.
De meeste dokters zeggen: Heb je keelpijn? drink dan ook veel warm
Veel mensen (onder andere bejaarden die ik ken enz) zeggen: beste manier is koud drinken of ijs eten bij keelpijn, waarom? omdat als je keelpijn hebt en je keel rood uitziet dan betekent het dat je keel irriteert is, dus er veel warmte is, daarom koud eten en drinken zodat het afkoelt en dat je een ontsteking vermijdt. Pijn verzacht ook...
Ik weet dus niet wat denken, dokters zeggen vaak warm drinken maar het helpt niet, maar koud drinken en eten, ik denk niet dat het ook gezond kan zijn?
Jullie mening ?



