Archief - Kanaal 2, BB Vips

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dries_v

Legacy Member
Weet nie of da hier thuis hoort, maar normaal moet toch op kanaal 2 nu Big Brother VIPS bezig zijn, en daarvoor Without a trace.
Maar er is dus al ne hele tijd zo een of ander idooit programma bezig met 2 venten die denke dat ze grappig zijn :s

wouter_dc

Legacy Member
www.teveblad.be is precies ook niet geupdate, niet dat ik het erg vind :p

Code:
Without a Trace    20.20 - 21.20 	
Big Brother VIPS   21.20 - 22.35

SilentSpring

Legacy Member
conquerpoy_123 zei:
Yeey de uitgezogen melkkoe BB gaat nog wat melken

². de 1ste reeks al heel zelde es gekeken, zelfde met den 2de. (Enkel die exit-aflerveringen als er echt niets anders was). Vanaf dan hebbek geen enkele aflevering gezien en ben content azo. Zukke zeverprogramma.
Ze zouden beter beetje de goeie series uit de oude doos uitzenden, zoals bijvoorbeeld: Magnum P.I. , The A-Team, Airwolf, ....
(en Duitse serie: Medicopter 117:love:, is wel recenter)

Hmgrwngd

Legacy Member
Den Freddie zei:
². de 1ste reeks al heel zelde es gekeken, zelfde met den 2de. (Enkel die exit-aflerveringen als er echt niets anders was). Vanaf dan hebbek geen enkele aflevering gezien en ben content azo. Zukke zeverprogramma.
Ze zouden beter beetje de goeie series uit de oude doos uitzenden, zoals bijvoorbeeld: Magnum P.I. , The A-Team, Airwolf, ....
(en Duitse serie: Medicopter 117:love:, is wel recenter)


OMG AIRWOLF ...

Dat theme-muziekje ... :music: tuum turututuuuuum turututuuuuum tum tum tuuum ... :p

Tgoja, nostalgie é.
Ipv die immer zuigende reality-shows. Wanneer gaan die producers da nu eindelijk eens stopzetten ? Al van die irritante voyeuristische concepten mogen van mij gerust de vuilbak in.

nTFs

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Ipv die immer zuigende reality-shows. Wanneer gaan die producers da nu eindelijk eens stopzetten ?

Waarschijnlijk nooit want de massa slikt die ondingen als zoete koek.

Cervantes

Legacy Member
gisteren half gezien, lag in bed en was aant zappen, weet iemand wrm die Petra niet met een of andere kerel in dat hous wilt verblijven? :D

BloodSeaker

Legacy Member
Cervantes zei:
gisteren half gezien, lag in bed en was aant zappen, weet iemand wrm die Petra niet met een of andere kerel in dat hous wilt verblijven? :D

Naart schijnt is da een of andere ex of zoiet, en had ze een belofte gedaan aan huidige vriend, weet er ook nie meer van

Timmos

Legacy Member
Ik ben wellicht op mijzelf een uitgestorven ras. Ik heb nog NOOIT Big Brother gezien. Dus nog geen enkel beeld gezien van enig seizoen/aflevering!

Dont't ban me :cry:

Darkness

Legacy Member
Timmos zei:
Ik ben wellicht op mijzelf een uitgestorven ras. Ik heb nog NOOIT Big Brother gezien. Dus nog geen enkel beeld gezien van enig seizoen/aflevering!

Dont't ban me :cry:

nja, cultuurbarbaar kunnen we u moeilijk noemen:s

KoenDK

Legacy Member
Darkness zei:
nja, cultuurbarbaar kunnen we u moeilijk noemen:s

over cultuur gaan we hier niet beginnen hé mannen
iedereen doet wat hij wil !

cfr. metrosexualiteit topic























:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan