Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Without a Trace 20.20 - 21.20
Big Brother VIPS 21.20 - 22.35
conquerpoy_123 zei:Yeey de uitgezogen melkkoe BB gaat nog wat melken
, is wel recenter)Den Freddie zei:². de 1ste reeks al heel zelde es gekeken, zelfde met den 2de. (Enkel die exit-aflerveringen als er echt niets anders was). Vanaf dan hebbek geen enkele aflevering gezien en ben content azo. Zukke zeverprogramma.
Ze zouden beter beetje de goeie series uit de oude doos uitzenden, zoals bijvoorbeeld: Magnum P.I. , The A-Team, Airwolf, ....
(en Duitse serie: Medicopter 117, is wel recenter)
tuum turututuuuuum turututuuuuum tum tum tuuum ... 
Hmgrwngd zei:Ipv die immer zuigende reality-shows. Wanneer gaan die producers da nu eindelijk eens stopzetten ?
Cervantes zei:gisteren half gezien, lag in bed en was aant zappen, weet iemand wrm die Petra niet met een of andere kerel in dat hous wilt verblijven?![]()
Timmos zei:Ik ben wellicht op mijzelf een uitgestorven ras. Ik heb nog NOOIT Big Brother gezien. Dus nog geen enkel beeld gezien van enig seizoen/aflevering!
Dont't ban me![]()

Darkness zei:nja, cultuurbarbaar kunnen we u moeilijk noemen![]()
