psyko-monchske
Legacy Member
Ik zit met een probleem. Deze week had ik spijtig genoeg nog geen pc op mijn kot en kon ik dus geen enkele verichting doen. Tegen maandag moet ik echter enkele oefeningen maken op het programma 'jurimatic' voor het vak 'inleiding tot de rechtswetenschap' maar ik vind nergens de plaats waar je je kan inloggen.
Weet iemand dit? Iemand dit jaar ook rechten doet?
Thx
Weet iemand dit? Iemand dit jaar ook rechten doet?
Thx