Archief - infraction aanvechten?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lon$daLe

Legacy Member
is er een manier om een infraction aan te vechten? , laatste keer dat ik checkte kon je er geen krijgen om prijzen mee te delen in een buy/sell thread en toch krijg ik om die reden een "offtopic bs" infraction ( en erg vriendelijk was em ook nie :baard: )zoals de titel was...

ik krijg hier 2 punten omdat ik een mod zeg dat zenne E6600 te duur staat , ik zeg dat ik weet dak voor die prijs een nieuwe 6750 kan krijgen maar de winkel in kwestie heeft geen online koophoekje dus ik zei als em bewijs wou dak wel een bewijs zou inscannen , en stepping of geen stepping beste mr mod , maar 3 kwart van de 6600 reeks kreeg je op die snelheid + een 6600 had opt einde van zen verkoopsleven wel een prijs van 160 € nieuw

ik beschouw deze thread dan ook als vrije meningsuiting :) , tgaat me nie zozeer om die punten , maar als je als mod al op je tenen bent getrapt in je eigen sell thread omdat iemand je vraagprijs ondermijnt heb ik toch bedenkingen :baard:

KO

Legacy Member
Verloren moeite tbh.
Maar de mod vervolgens bestoken met PM's waar ge naar nen uitleg vraagt die wel op iets slaagt is meestal entertainement van de bovenste plank.

Stimpy

Legacy Member
nix aan te doen
er zijn altijd wel mods die ne hoge dunk van zichzelf hebben en denken dat ze alwetend zijn
geef ze dan hun pleziertje van een infraction te geven, dan zijn ze weer content voor een dagje, ook al is et zielig

vroeger zat er zo enen op graphics :) sjans dat die ermee gestopt is, die was ronduit irritant en dom
(en nen blaas ;) )

lttuvix

Legacy Member
leer u les, ge vind hem niet leuk? cva negeer hem dan ook. Kdenk dat dit enkel in uw nadeel gaat werken en ge lost er toch niks mee op :)

cura

Legacy Member
kdenk dat je voor deze thread zelf infractions kan krijgen (betwisten van infractions etc)
maar zoals KO zei, hem PM'en levert vaak wel komische uitspraken op :P

S.conceiçao7

Legacy Member
de fameuze ombudsman is dan imo ook een serieuze turn off tbh.
telkens ik hem mail, krijg ik geen antwoord.

ik vraag me af of die wel werkelijk bestaat, en niet gewoon een middeltje is om het geweten te sussen van dit forum :)

Fr3aK

Legacy Member
Leer er mee leven, in het dagelijks leven kom je ook zo'n eikels tegen en eens die iets of wat macht hebben is 't hek van de dam (cfr. Politie, stadswacht, parkeerwachters, ...)

Dakantochnie

Legacy Member
Deze machtsgeile eikel sluit de thread omdat hij zo kortzichtig is en niet tegen kritiek kan.
Dit toont natuurlijk aan dat ik oncompetent ben en een echt slecht karakter heb.

Als je een serieuze klacht hebt met een gegronde reden dan kan je eens naar de ombudsman mailen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan