Lon$daLe
Legacy Member
is er een manier om een infraction aan te vechten? , laatste keer dat ik checkte kon je er geen krijgen om prijzen mee te delen in een buy/sell thread en toch krijg ik om die reden een "offtopic bs" infraction ( en erg vriendelijk was em ook nie
)zoals de titel was...
ik krijg hier 2 punten omdat ik een mod zeg dat zenne E6600 te duur staat , ik zeg dat ik weet dak voor die prijs een nieuwe 6750 kan krijgen maar de winkel in kwestie heeft geen online koophoekje dus ik zei als em bewijs wou dak wel een bewijs zou inscannen , en stepping of geen stepping beste mr mod , maar 3 kwart van de 6600 reeks kreeg je op die snelheid + een 6600 had opt einde van zen verkoopsleven wel een prijs van 160 € nieuw
ik beschouw deze thread dan ook als vrije meningsuiting
, tgaat me nie zozeer om die punten , maar als je als mod al op je tenen bent getrapt in je eigen sell thread omdat iemand je vraagprijs ondermijnt heb ik toch bedenkingen 
)zoals de titel was... ik krijg hier 2 punten omdat ik een mod zeg dat zenne E6600 te duur staat , ik zeg dat ik weet dak voor die prijs een nieuwe 6750 kan krijgen maar de winkel in kwestie heeft geen online koophoekje dus ik zei als em bewijs wou dak wel een bewijs zou inscannen , en stepping of geen stepping beste mr mod , maar 3 kwart van de 6600 reeks kreeg je op die snelheid + een 6600 had opt einde van zen verkoopsleven wel een prijs van 160 € nieuw
ik beschouw deze thread dan ook als vrije meningsuiting
, tgaat me nie zozeer om die punten , maar als je als mod al op je tenen bent getrapt in je eigen sell thread omdat iemand je vraagprijs ondermijnt heb ik toch bedenkingen 
)