Archief - Indi

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jürgennoppe

Legacy Member
Vanaf vandaag zouden de indi hd receivers te koop moeten zijn.
Iemand al de stap genomen en wat zijn jullie bevindingen?
Klopt het dat mensen die hun abonnement voor de kabel bij telenet hebben,niet hd kunnen kijken als ze zo'n box kopen?

byter

Legacy Member
als je in telenet televisiegebied woont kan je idd niks aanvangen met indi box
je zal moeten wachten op telenet hun hd boxen

Rivers

Legacy Member
Ik zou nog even wachten met het aanschaffen.. Binnenkort komt er weer vanalles nieuws uit, dat nog handiger en beter is. Mijn schoonvader heeft een pc-winkel en hij zegt het zelf. Maar ze kunnen u dat nu eenmaal niet in de winkel zeggen, want dan krijgen ze hun indi boxen niet verkocht :p.

HavaLinka

Legacy Member
Rivers zei:
Ik zou nog even wachten met het aanschaffen.. Binnenkort komt er weer vanalles nieuws uit, dat nog handiger en beter is. Mijn schoonvader heeft een pc-winkel en hij zegt het zelf. Maar ze kunnen u dat nu eenmaal niet in de winkel zeggen, want dan krijgen ze hun indi boxen niet verkocht :p.

Dat kun je over alles zeggen, er komt altijd wel iets beter :p

Rivers

Legacy Member
HavaLinka zei:
Dat kun je over alles zeggen, er komt altijd wel iets beter :p

Van Indi zelf bedoel ik ;) ik heb iets horen zeggen van een harde schijf, mja omdat ik er zelf weinig tot niks van ken, kan ik er niet meer over zeggen :p

epsilon

Legacy Member
Rivers zei:
Van Indi zelf bedoel ik ;) ik heb iets horen zeggen van een harde schijf, mja omdat ik er zelf weinig tot niks van ken, kan ik er niet meer over zeggen :p

Yep, stond ook duidelijk in de brief van Interelektra(Indi) dat er in mei een HDrecorder met harddisk uitkomt.

Skoebiedoe

Legacy Member
Vanaf vandaag staat Indi Hd hier te spelen.
Volldig digitaal aangesloten via Hdmi op 720P.
Je hebt wel de mogelijkheid om 1080I te kiezen maar 1080P zenden ze "nog" niet door via de kabel.(volgens het boekje dat erbij zit.)

Beeld is inderdaad veel rustiger en scherper.ook de andere kanalen hebben hier baat bij alhoewel er een paar zijn die iets flauwer zijn van kwaliteit(maar ik denk dat dit eerder ligt aan het bronmateriaal dan aan het signaal).

Ik neem toch nooit iets op van den tv dus die hd recorder is twijfelgeval dat die hier gaat komen.
Vroegere Indi kijkers krijgen inderdaad korting van € 99 via de bon maar je moet wel opnieuw een activatie kost betalen.

Decoder ziet er degelijk uit.Goed voorzien voor de meeste aansluitingen maar ik mis enkel coax aansluiting voor het geluid.Toslink is dan wel weer aanwezig.
Menu is iets anders en zappen vraagt wat gewenning.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan