Marcooo
Legacy Member
Hallo Allen,
T'zit zo, we hebben nu al enige tijd een enorm grote plasma tv 50" (Niet dat dat er toe doet maar soit) Nu vonden wij dat het ook maar eens tijd werd voor een betere kwaliteit van de zenders (dus HD). Nu heb ik wat zitten rond staren, maar toch niet echt de antwoorden gevonden die ik zocht.
Ik heb namelijk vernomen dat Telenet, INDI tv heeft opgekocht en dat Telenet nu over die HD recorders gaan, of ben ik mis? Op de site van telenet staat dat mijn stad (Genk) niet aansluit baar is voor Digital TV van telenet, en op de site van interlectra staat dat ik wel aansluit baar ben voor INDI. Maar wat als ik nu INDI neem? Word alles binnen een tijdje niet veranderd naar dat van telenet? En misschien moeten we dan weer iets anders kopen of aanschaffen? Of hoe zit dit allemaal precies?
Alvast Bedankt!
T'zit zo, we hebben nu al enige tijd een enorm grote plasma tv 50" (Niet dat dat er toe doet maar soit) Nu vonden wij dat het ook maar eens tijd werd voor een betere kwaliteit van de zenders (dus HD). Nu heb ik wat zitten rond staren, maar toch niet echt de antwoorden gevonden die ik zocht.
Ik heb namelijk vernomen dat Telenet, INDI tv heeft opgekocht en dat Telenet nu over die HD recorders gaan, of ben ik mis? Op de site van telenet staat dat mijn stad (Genk) niet aansluit baar is voor Digital TV van telenet, en op de site van interlectra staat dat ik wel aansluit baar ben voor INDI. Maar wat als ik nu INDI neem? Word alles binnen een tijdje niet veranderd naar dat van telenet? En misschien moeten we dan weer iets anders kopen of aanschaffen? Of hoe zit dit allemaal precies?
Alvast Bedankt!