tracid
Legacy Member
Iedereen die iets van computers afweet, heeft al eens een cd gekopieerd, of een programma op zijn pc staan die hij niet aangekocht heeft, maar mijn vraag is nu, is dit strafbaar? Ook al ga je het zelf niet verspreiden.?
En weten de softwareontwikkelaars eigenlijk wie nu juist hun software illegaal op zijn pc staan heeft?
En weten de softwareontwikkelaars eigenlijk wie nu juist hun software illegaal op zijn pc staan heeft?
