Archief - iets overdrukken

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jezeke

Legacy Member
weet er iemand hoe ik een foto of tekening van de computer over kan zetten op zo placemattekes (ge weet wel: die mattekes da ge op de tafel kunt leggen waar ge uw bord opzet en zo, om uw tafellaken nie te beschadigen).
ik zou zo graag, liefst op een rubberen matteke, een eigen foto op zetten.

hoe kan ik da het beste doen?

SilentSpring

Legacy Member
met ne gewone printer zal dat moeilijk gaan.

Maar er zijn toch van die bedrijven waar je zo'n dingen kunt laten maken?

Jezeke

Legacy Member
ja kweet nie, da kan, als ik het zelf kan doen, is het ook goed, maar het moet wel lang blijven dan,
als ge een bedrijf weet dat da doe, liefst in de buurt, moogt ge da ook zeggen, ik wil da ook liever zelf doen, want het mag die te duur zijn :), ik heb op google wel wa gevonden, maar da is allemaal te duur,
eigenlijk wil ik liefst zelf gewone witte kopen, en dan zelf er iets op drukken, of me strijkpapier of zo,

het moet er wel nie te rap afgaan

SilentSpring

Legacy Member
w8 es, ik kom hier op een idee.
m'n broer heeft ooit nog zoiets gemaakt:

ge drukt die foto af op het gewenste formaat, dan knip je die uit fzo en plakt die op stevig papier/licht karton.
Dan plastificeren en je hebt uw matje?

pieta

Legacy Member
Den Freddie zei:
w8 es, ik kom hier op een idee.
m'n broer heeft ooit nog zoiets gemaakt:

ge drukt die foto af op het gewenste formaat, dan knip je die uit fzo en plakt die op stevig papier/licht karton.
Dan plastificeren en je hebt uw matje?

denk ik ook dat eht best eis, of, ge hebt ook zo van de dun doorschijnend platiek, is wel wa harder, ik bedoel zo vb als onderlegger voor in de keuken ofzo..

SilentSpring

Legacy Member
pieta zei:
denk ik ook dat eht best eis, of, ge hebt ook zo van de dun doorschijnend platiek, is wel wa harder, ik bedoel zo vb als onderlegger voor in de keuken ofzo..

ja, m'n broer heeft dat in't lager met zo'n dun doorschijnend plastiek gedaan.
Ge moet enkel weten waar je dat kan vinden:)

Jezeke

Legacy Member
ja, maar da blijft nie zo goe liggen op tafel he :)
zo van die rubberen blijven goe liggen, da is zoals een muismatteke me ne rubberen/plooibare plastic bovenkant :)

pieta

Legacy Member
ja, ge pakt uw oud matje en haalt daar de platiek van af?

Jezeke

Legacy Member
pieta heeft het opgelost, ge moogt den topic sluiten :ironic: :)

Jerryboy

Legacy Member
Foto afdrukken op (doorzichtig) stickerpapier en kleven op een placematje?

Jezeke

Legacy Member
Jerryboy zei:
Foto afdrukken op (doorzichtig) stickerpapier en kleven op een placematje?

ja, kwas da ook al aant denken, maar zou da er nie rap afgaan?

of misschien daarover nog ne plastic plakken,

alleen, da trekt op nieveel vin ik :), denk ik

Stimpy

Legacy Member
als get zelf gaat doen ist goedkoop maar gaat het er ook cheaper uitzien
wilt get "net echt" gaat ge ervoor moeten betalen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan