Archief - Hulp gevraagd

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stryker

Legacy Member
Geachte,

Graag zou ik om uw medewerking vragen aan een onderzoek. Het betreft een onderzoek rond nieuwe communicatietechnologieën dat kadert binnen een thesisverhandeling aan de vakgroep Communicatiewetenschappen (Universiteit Gent).

In het belang van het onderzoek vragen wij u de vragen zorgvuldig te lezen en waarheidsgetrouw te beantwoorden. Dit onderzoek wordt enkel vanuit wetenschappelijke bedoelingen opgezet en heeft geen enkel commercieel doel. Alle vergaarde informatie wordt uiteraard volledig anoniem behandeld.

U kan de enquête terugvinden op www.mobieletelevisie.net
Mocht u nog verdere vragen hebben, dan kan u ons steeds contacteren.

Ik bedank u alvast voor uw medewerking


Hoogachtend,

Jurgen De Vos
Promotor: Prof. Dr. Eric Dejonghe

PineMangoes

Legacy Member
Wat een ellenlange enquête man, lol.

Kleine tip: "Hoeveel uur surft u per week op 't internet" moet een hogere limiet hebben. Ik surf toch echt meer dan 24u/week op 't net en ben hier verre van de enige denk ik :)

Alola

Legacy Member
En ik heb hen een mailtje gestuurd ivm tv kijken en radio luisteren. Ik heb geen tv en geen radio en verdoe daar dus nul uur aan (en dat kon je niet invullen); dat wil niet zeggen dat ik niet weet wat het is of zo... Gewoon geen zin om er geld aan te geven sinds ik alleen woon!

CreaTe@SoF2

Legacy Member
PineMangoes zei:
Wat een ellenlange enquête man, lol.

Kleine tip: "Hoeveel uur surft u per week op 't internet" moet een hogere limiet hebben. Ik surf toch echt meer dan 24u/week op 't net en ben hier verre van de enige denk ik :)

Inderdaad... include me :p

CreaTe@SoF2

Legacy Member
Ik vul de enquete nu zelf in... maar euhm.. ze klopt vaak langs geen kanten.. en dit dan van de ugent :p

Stryker

Legacy Member
Geachte,

De bedoeling is om profielen op te stellen van media-gebruikers omtrent het eventueel toekomstig gebruik van mobiele televisie, het spreekt voor zich dat deze gebruikers al ervaring hebben met de traditionele media en hiervoor een zekere interesse voor hebben. Op de papieren versie van deze enquête waren de invulmogelijkheden minder beperkt dan de e-survey(bevraagd bij 400 Vlamingen), deze online enquête is dus ter ondersteuning van de papieren enquête.
Dus de data verzameling via deze online survey komt hierbij daar niet in gedrang.

Welliswaar zal ik dit zo snel mogelijk proberen recht te zetten, wegens de vele reacties.

Alleszins bedankt voor uw actieve medewerking.

Hoogachtend,

Jurgen

Time

Legacy Member
24h/week is minder dan 4h/dag. Uw limiet zou daar toch wel minstens 60-70h moeten zijn.

Alola

Legacy Member
Ik heb wel ervaring met de traditionele media en interesse toch ook - ik ga bijvoorbeeld naar de bioscoop soms... Misschien denk je wat te veel in hokjes? Ik ben zelfs de computerfreak/kenner in ogen van mijn vrienden, dus volgens mij val ik toch echt binnen de doelgroep...

Stryker

Legacy Member
De aangehaalde problemen zijn inderdaad een fout van mijnentweege, en worden zo vlug mogelijk aangepakt, verwacht wordt dat tegen vanavond de correcte versie online zal staan.

Dus minder dan 1 uur radio en tv zou dan mogelijk zijn, meer uren internet mogelijk en paar typfouten eruitgehaald.

Wegens de lengte van de enquête en tijdsgebrek slippen er soms een paar foutjes binnen, mijn excuses alleszins voor het ongemak.

Godzilla*Akira

Legacy Member
Was ze aan het invullen, maar ben gestopt aangezien ik niet verder kon gaan. Bij tv kijk ik maar een 30 min, maar je moet dus een uur invullen en 0 staat er niet. Zal dus wachten tot het in orde gebracht is.

Stryker

Legacy Member
Ik hou je op de hoogte, de problemen zijn van de baan, tegen 19u gaat de verbeterde versie zeker online staan. Mensen die wel radio en tv bekijken kunnen natuurlijk ondertussen lustig verder invullen :p

sneax

Legacy Member
Alola zei:
Ik heb wel ervaring met de traditionele media en interesse toch ook - ik ga bijvoorbeeld naar de bioscoop soms... Misschien denk je wat te veel in hokjes? Ik ben zelfs de computerfreak/kenner in ogen van mijn vrienden, dus volgens mij val ik toch echt binnen de doelgroep...

De bedoeling van zo'n enquete is meestal om mensen in hokjes op te delen eh, aan de hand van de hoeveelheid mensen in die hokjes kunt ge dan uitspraken beginnen doen en op redeneren.

Wat mij stoort is dat ik niet kan kiezen voor _nul_ uur radio luisteren per dag, ik luister max. een half uurtje per dag naar de radio (als ik daar al aan geraak).

aXl_

Legacy Member
sneax zei:
De bedoeling van zo'n enquete is meestal om mensen in hokjes op te delen eh, aan de hand van de hoeveelheid mensen in die hokjes kunt ge dan uitspraken beginnen doen en op redeneren.

Wat mij stoort is dat ik niet kan kiezen voor _nul_ uur radio luisteren per dag, ik luister max. een half uurtje per dag naar de radio (als ik daar al aan geraak).

->

Stryker zei:
De aangehaalde problemen zijn inderdaad een fout van mijnentweege, en worden zo vlug mogelijk aangepakt, verwacht wordt dat tegen vanavond de correcte versie online zal staan.

Dus minder dan 1 uur radio en tv zou dan mogelijk zijn, meer uren internet mogelijk en paar typfouten eruitgehaald.

Wegens de lengte van de enquête en tijdsgebrek slippen er soms een paar foutjes binnen, mijn excuses alleszins voor het ongemak.

anywayz, heb em ook ingevuld. Kwas wel niet helemaal zeker wat ik bij gemiddeld aantal uren tv per dag moest invullen daar ik enkel in het weekend tv kijk. Heb dan maar effectief het gemiddelde ingevuld en niet het aantal uur dat ik in het weekend op een dag kijk :p.

Ali_

Legacy Member
Enorm lang, maar toch ingevuld, voor een medestudent die ook aan een faculteit sociale wetenschappen zit ;)

Stryker

Legacy Member
De foutjes zijn recht gezet en de mensen zonder radio, tv én mensen met meer dan 24 uur internet per week kunnen nu de enquête naar eigen smaak invullen.

Bedankt voor de snelle feedback mensen :)

Schralen Barrie

Legacy Member
Amaai .. Veel plezier aan alle mensen die er nog moeten aan beginnen ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan