Archief - Hope is Missing

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Install

Legacy Member
Geen idee of dit het juiste Forum is maar sowhat :d

ik was wat rond aan klikke op stage 6 tot ik op deze site uitkwam

http://www.hopeismissing.blogspot.com

kheb alle filmpjes bekeken en WTF tis toch 'Disturbing'

Is dit echt of niet en wat vinden jullie hiervan.


En wat is jullie mening als dit nep zou zijn.
Persoonlijk vindt ik dat dit gewoon over the top gaat.
met zo'n zaken mg je gewoon niet lachen.

Kijk er eens naar en Wie weet kunnen we meedoen aan het spel ofwel helpen om de echte Hope terug te vinden.

Greets Install^

GeTa

Legacy Member
Lijkt mij maar fucked up.
Ook het feit dat hij alle filmkes en tapes online zet...

Install

Legacy Member
ja das ook vaag maar het lijkt me zo'n mystery game fsoiets

GeTa

Legacy Member
Zouden ze dan wel mogen vermelden vind ik.
Tgaat er wa over moest het zo zijn...

killgore

Legacy Member
Mja, hun argumenten zijn wel vrij duidelijk + tlijkt me ook serieuse hoax gezien ge er niets officiëel van terugvindt.

aXl_

Legacy Member
http://www.internetvideomag.com/Articles_2007/100907_HopeIsMissing.htm

In today’s attention economy – directors have to work hard to gain(let alone keep!) the attention of viewers. Lance Weiler (self confessed “culture hacker” acclaimed writer/director) is doing just that using MySpaceTV. His latest creation is “Hope Is Missing” a “Horror 2.0 ARG” (alternate reality game) that mixes multiple web 2.0 properties in a lead up to the VOD release of the movie ‘Head Trauma’. This move highlights the lengths directors are going to turn “the viewer” into “the user” in order to connect them with content like never before.

sow, dat was me een mysterie zeg :)

aXl_

Legacy Member
is idd wel beetje fucked up maar tis niet de eerste keer. Ik dacht een aantal jaar terug eens een review te hebben gelezen over een spel dat ongeveer hetzelfde deed. De verhaallijn was dat enkele mensen vermist waren en dan moest je met minigames op de cd-rom en met speurwerk op het internet (echt uitziende nieuwssites, blogs,... tot het versturen van e-mails aan toe) clues verzamelen over de verdwijningen om het spel uit te spelen :)

GaMe®

Legacy Member
Het staat toch op de site zelf dat het een alternative reality game is..

Timooo

Legacy Member
aXl_ zei:
is idd wel beetje fucked up maar tis niet de eerste keer. Ik dacht een aantal jaar terug eens een review te hebben gelezen over een spel dat ongeveer hetzelfde deed. De verhaallijn was dat enkele mensen vermist waren en dan moest je met minigames op de cd-rom en met speurwerk op het internet (echt uitziende nieuwssites, blogs,... tot het versturen van e-mails aan toe) clues verzamelen over de verdwijningen om het spel uit te spelen :)

'In Memoriam' noemt da spel. Was echt een supergoede adventure/horror, vanwege het gebruik van filmpjes, foto's en het internet voelde het op een gegeven moment echt realistisch aan. Ook de e-mails die weldegelijk in je inbox belandden enzo. Zeker een aanrader, al vraag ik me af of die websites ervan nog online staan en je hebt ook grote kans dat als je de zoektermen uit de game invult bij google (om de raadsels op te lossen), je al snel bij walkthroughs terechtkomt helaas.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan