Archief - Hondenbruiloft in London

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Vlad Tepes

Legacy Member
In Londen zijn afgelopen week twee hondjes getrouwd. Bruid Muffin en bruidegom Timmy werden in de echt verbonden tijdens een romantische ceremonie met vrienden en familie.

Video

Bron: BELGA

GMotha

Legacy Member
Belachelijk.
Bazekes met veel geld die zodanig geen leven hebben dat ze honden als mensen gaan behandelen. Sommige mensen hebben echt teveel vrije tijd.
"Laten we den blackie uithuwelijken!!!!"

OK, honden kunne geweldige beesten zijn, maar't blijven honden.
Ge ziet dat die beesten daar tijdens de "plechtigheid" (ofschoon: travestie) nergens aandacht aan besteden en maar zitten rond te draaien, snuffelen en hun kop over de vloer wrijven. "Ja, ze zijn echt verliefd op elkaar." <- Een reu kruipt op alles.

GhO$T

Legacy Member
Alle redenen zijn goed om te feesten. :unsure:

Maar dit gaat misschien een beetje ver :D
Hoe belachelijk kan je eigenlijk zijn om zoiets te bedenken, maar mensen met tijd en geld teveel moeten iets doen natuurlijk :ironic:

SuperstarDragon

Legacy Member
Dit is ronduit belachelijk. Hoe ver moet dit gaan. Dat mensen daarvoor tijd voor vrijmaken. Vrienden, familie? Dat zijn niet de vrienden en familie van de koppel die gaan trouwen. Dat zijn de vrienden en familie van de eigenaars.

Het is gewoon een belachelijke prestige gedoe voor de eigenaars van de hondjes. Ze hebben vast veel te veel geld om te verspillen aan belachelijke tralala.

prutseke

Legacy Member
zouden ook homo-hondenhuwelijken bestaan??

zoja, menne easy zou em dan zekers verloven men zen vriendje ;) :)

tinbie

Legacy Member
dat is een trend in Japan, daar gebeurt dat evenveel als dat mensen trouwen.

Hollow

Legacy Member
Tja iedereen doe zijn goesting, ma ik vin da toch ma margi zenne :p

Gavin

Legacy Member
da is toch echt waanzinnig..

maar dat zullen zij ook denken van een gamersforum
enige verschil is dat die precies geld teveel hebben

Dirty_Col

Legacy Member
Waarom vinden mensen het zo broodnodig om huisdieren als menselijke wezens te zien? Das juist hetzelfde als met hondenfrakskes, sjalen, make-up, begrafenissen met gans de familie en een begrafenisondernemer, ga zo maar door :)

nuja, ik zie mijnen hond ook graag en kzou het ook niet tof vinden moest hij doodgaan, maar veel mensen drijven het toch wat te ver :)

darkcre3p

Legacy Member
hoe belachelijk
ze hebben zelf een mooiere bruiloft dan sommige andere kopels

GMotha

Legacy Member
Dirty_Col zei:
hondenfrakskes
Da's om den hond wat droger te houden als ge'r een plaske mee moet doen in de regen. Enig idee hoe kut het is pakweg een malteser volledig af te drogen of een drijfnatte schoothond die heel uw salon voorziet van plassen en doorweekte zetels?

jeltex

Legacy Member
Kijk ja het is gewoon een zoveelste voorbeeld van individualisme. Die trend is echt alomtegenwoordig in onze maatschappij. Er zijn gewoon meer en meer mensen die in een heel klein en bekrompen wereldje leven en die er geen probleem mee hebben duizenden euro's uit te geven aan dergelijke decadente zaken terwijl er bijvoorbeeld iedere dag een paar honderdduizend mensen sterven van de honger (cliché voorbeeld, ik weet het). Het probleem is dat veel mensen te gemakzuchtig zijn geworden om met andere dingen bezig te zijn dan zichzelf.

ComputerVISTA

Legacy Member
En voor eens geef ik de dierenrechtenorganisaties gelijk, beesten zijn geen persoonlijk levend speelgoed!

Timmos

Legacy Member
in Japan gebeurt dat veel vaker (Koppenreportage).

Daar kunt ge zelfs een hond 'huren' in het weekend, als ge bvb op een appartement woont... En die ****** rijden daar dan 3 uur voor om die hond af te halen :crazy:

echt marginaal gwn
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan