foenN
Legacy Member
Hoi,
't begint weer koud te worden dus dacht ik van "effe" de verwarming op te zetten. Nu blijkt dat dit gene gewone klus is
Wij hebben hier op ons kot elks een gasvuurke maar niemand van ons gebouw slaagt erin om het aan te zetten.
http://users.pandora.be/tand/SP_A0021.jpg
Weet iemand welke knoppen we nu moete drukken/draaien?
't begint weer koud te worden dus dacht ik van "effe" de verwarming op te zetten. Nu blijkt dat dit gene gewone klus is

Wij hebben hier op ons kot elks een gasvuurke maar niemand van ons gebouw slaagt erin om het aan te zetten.
http://users.pandora.be/tand/SP_A0021.jpg
Weet iemand welke knoppen we nu moete drukken/draaien?

