Omg uit een zwamthread van 2002
" het is zo dwaas dat het na een tijdje nog daadwerkelijk grappig is.. weet ni of tees wel de mop was, heb ze ni gehoord maar bon.....
een visje zwemt in de oceaan en ziet in de verte een walvis en roept "Dag meneer de walvis!".. De walvis reageert niet en het visje komt dichterbij en roept weer "Dag meneer de walvis!"... Nog steeds niets, visje zwemt nog wat dichterbij en roept "Dag meneer de walvis!", weer eens en roept "Dag meneer de walvis!", and again and again, tot het visje vlakbij de walvis komt en roept "Dag meneer de walvis!" .. Zegt de walvis terug:
"Dag visje""
*al 5 minuten slappe lach*
