Archief - Hoe ouders overhalen met overschakeling internet provider?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kill0rBee

Legacy Member
'llo,

'k Zit met een probleem. Ik zou graag overschakelen naar Dommel, maar m'n ouders zien dit niet zitten omdat ze dus nog nooit van Dommel hebben gehoord. Aangezien ik elke maand zeker over de 10gb limiet zit (en dus volumepacks bijkoop) word het altijd duur op de factuur. Mijn ouders willen nu wel overschakelen naar Belgacom ADSL Plus (50euro/maand, 30gb limiet, 4 pc's). Maar naar Dommel, oh neen. (netconnect: 32euro/maand, 50gb downloadlimiet, unlimited upload, 4 pc's) Daarom zou ik hier enig commentaar willen over Dommel, misschien een paar nederlandstalige links naar sites die Dommel bespreken (wel gekende sites) en de voor- en nadelen van Dommel. Ook misschien hoe jullie je ouders zouden overhalen om de overschakeling te maken. Want mijn ouders denken het volgende: Dommel, nooit van gehoord. Dus komt er niet in. Tot zover m'n vragenlijstje. Alvast bedankt !

Groeten,
Kill0rBee

ps: zeg misschien ook eens de na- en voordelen van Belgacom ADSL Plus om het verschil op te maken
pps: Ik weet dat er al verschillende topics over geweest zijn, maar 'k wil het overzichtelijk houden voor m'n ouders, ze doen zo al moeilijk genoeg....:unsure:

SweetEmmaRose

Legacy Member
Hier staat al een thread over dommel.
Het is hun geld, wij mogen ook niet overschakelen, dan koop ik gewoon volumeblokken bij.

boogje

Legacy Member
je krijgt meer voor minder geld, punt uit. Wel wat trager, maar this niet alsof je dat echt merkt (uitzonderlijk bij sommige downloads ;) ).

Kill0rBee

Legacy Member
Mnjah, 'k ga het zo laten. 'k Krijg ze dus echt niet overhaald, oh jah. 't Is hun geld he, zij moeten ermee doen wat ze het beste vinden.


Aan de MODs. Deze mag toe. Blame koppige ouders :unsure:

jeroenvde

Legacy Member
kheb gwn de site van dommel aan mijn pa getoont

hij heeft da is opt gemak bezien en em was overgestapt :)

loeli

Legacy Member
Ge moet zeggen tegen uw ouders dat de reden waarom ze zo goedkoop zijn is omdat ze nog niet zo bekend zijn en tegen de grote merken moeten opboxen ofzo : D

Kill0rBee

Legacy Member
Ik heb zelf al een excel documentje gemaakt met pro/contra van ADSL Plus en Netconnect/Netconnect Plus. Want voor de prijs die ge voor ADSL plus betaald kunde zelf een verbinding hebben met een limiet van 100gb bij Dommel.

Robinvv

Legacy Member
Mensen die er iets van kennen en dan zeker ouders. Die schakelen zeker over, en zeker als je voordien al bij Skynet zat, is het maar dom om niet over te schakelen vind ik!

Wij hadden van Dommel ook nog nooit van gehoord, maarja, de voordelen + de prijs (nu 1 jaar bijna 3 maand) :niceone:
Zo dom waren we niet om zo'n kans te laten liggen (op mijn advies)

En vergelijkbaar is hetzelfde voor banken... je hebt KBC, goed gekend en je hebt bv Argenta .. Minder bekend. Maar is het daarvoor slecht ? => Neen!
Wil niet zeggen dat ze geen reclame maken dat dat niet te vertrouwen is.

Ten slotte; Telenet heeft hier een negatieve ervaring nagelaten na ongeveer 5-6 jaar dat we het hadden!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan