Archief - Hoe large is een large bij large?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Frado2005

Legacy Member
Hi;)
Ik zou wat tshirts bij large willen bestellen, maar ik vroeg me af hoe large een large is?
Ge ebt nl verschillen in Large'n imo.
Heeft er iemand een t shirt L besteld bij large?
Hoeveel cm hoog en breed is dat dan :o


Thx

migelle

Legacy Member
k dacht dat da der meestal bystond op de site want die tshirte zijn nie allemaal door hetzelfde bedrijf (fruit of the loom, etc.) gemaakt en die hanteren allemaal een verschillende definitie voor S,M,L,XL

NeFerMeTu

Legacy Member
migelle zei:
k dacht dat da der meestal bystond op de site want die tshirte zijn nie allemaal door hetzelfde bedrijf (fruit of the loom, etc.) gemaakt en die hanteren allemaal een verschillende definitie voor S,M,L,XL

Inderdaad, die maten variëren serieus. Ik heb t-shirts liggen die elk even groot zijn en hun maten gaan van L tot XXL.

tynoesj

Legacy Member
Die van de Large zijn bijna allemaal van Fruit of the loom.

EternalSilence

Legacy Member
die titel is wel heel duidelijk :D

en idd, ik vind het maar dom dat de meeste L/m/S niet eens overeenkomen met andere winkels
dus je steeds opnieuw moogt gaan passen int kleedkotje om te zien of je er niet bijloopt als een pattatten zak

bludgeoned

Legacy Member
frado2005 zei:
Hi;)
Ik zou wat tshirts bij large willen bestellen, maar ik vroeg me af hoe large een large is?
Ge ebt nl verschillen in Large'n imo.
Heeft er iemand een t shirt L besteld bij large?
Hoeveel cm hoog en breed is dat dan :o


Thx
BEst een mailtje naar de Large sturen om te vragen van welk merk ze zijn en dan een matentabel opzoeken om te zien als het al dan niet past.

Yasutoko

Legacy Member
Dang.. Zegt da is 3 x na elkaar :p

Nu, large is wel echt.. fuckin' huge! :p
Welke maat heb je normaal?

menlor

Legacy Member
de t shirts van large zijn meestal altijd even groot ten opzichte van elkaar. Maar die pullen, das altijd een gokje :p

ma ge kunt terugsturen en een nieuwe ontvangen voor 0 € bij hun. dusjah :)

Frado2005

Legacy Member
menlor zei:
de t shirts van large zijn meestal altijd even groot ten opzichte van elkaar. Maar die pullen, das altijd een gokje :p

ma ge kunt terugsturen en een nieuwe ontvangen voor 0 € bij hun. dusjah :)

ah zo. Ik draag normaal Large. Kzal dan maar da nemen. :)

Karre

Legacy Member
Is wel beu om iets te bestellen bij de Large, net zoals die schoenen...Die gebruiken een ander soort maat. Wat is een 43 bij de Large denken jullie? :p

migelle

Legacy Member
das gewoon ne 43, ma da heeft nix met de large te make maar met die fabricanten :p:p
ge moogt is kome m'n thisrt van As I Lay Dying (Gildan) & Caliban (Fruit Of The Loom) kome passe zenne, zit echt serieus verschil in (alleby zelfde maat)

Lon$daLe

Legacy Member
hangt ervan af , khad eens ne L en daar konde in zwemmen , en khad ene ook fruit of the loom en daar paste 1 arm in

ne tip bij large , alsde L hebt in gwne kleren die ge zelf in de winkel gaat halen pakt dan ma best ne XL op large , past meestal altijd

Lon$daLe

Legacy Member
whacker zei:
meestal altijd? :)

ja voor mensen die normaal L hebben he , kzeg nie da zo ne boon die S draagt ne XL moe nemen op Large en da het dan wel zal passen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan