oxS
Legacy Member
Wel,
ik moet toegeven dat ik gebeten ben door de carnavalmicrobe en wil nu dus zelf een carnavalgroep oprichten om volgend jaar mee te gaan ..
Ik besef dat daar heel wat geld voor nodig is, maar dacht daarvoor aan inschrijvingsgeld, sponsors & bv een eetfestijn ..
Nu, wat ik meer wil weten, hoe begin je vooral aan zo'n carnavalwagen? Hoe geraak je aan zo'n onderstel, kostprijs daarvan ..
Zulke concrete zaken, zoek ik wel beetje hulp mee?
ik moet toegeven dat ik gebeten ben door de carnavalmicrobe en wil nu dus zelf een carnavalgroep oprichten om volgend jaar mee te gaan ..
Ik besef dat daar heel wat geld voor nodig is, maar dacht daarvoor aan inschrijvingsgeld, sponsors & bv een eetfestijn ..
Nu, wat ik meer wil weten, hoe begin je vooral aan zo'n carnavalwagen? Hoe geraak je aan zo'n onderstel, kostprijs daarvan ..
Zulke concrete zaken, zoek ik wel beetje hulp mee?



