128MB
Legacy Member
2 jaar geleden heb ik een Renault fiets gekocht van over de €400. En ik krijg bij diezelfde winkel gratis onderhoudsbeurten hebben ze mij gezegd.
Nu vorige week had'k ne kapotte achterband en men remmen waren versleten.
Dus ik bracht hem ff binnen.
Vakantiejobbist: Sorry meneer dat model verkopen we niet meer, ik kan u niet helpen...
Ik:
Nadien deden ze het toch.
Ik had gevraagd voor nieuwe remblokjes maar die heb ik nooit gehad omdat ze aandringen dat men huidige nog goed zijn. Wat ik dus totaal vind van niet, het duurt veel te lang eer ik tot stilstand kom.
En dan die band
Toen ik terug thuis kwam:
Vanvoor heb ik een grote sepap, en vanachter heb'k nu ne kleine.
Op de sepap is geen moerke geplaatst dus die kun je gewoon in de velg duwen zonder probleem.
De band zat ook maar half op de velg
, en nu heb'k em terug tegoei gezet maar daar is blijkbaar een verkeerde binnenband ingezet ofzo
, em rijdt echt heel raar en hoe hard ge em ook oppompt de band zakt nog in 
En men poot is al versleten, die draait gewoon in het rond
Service Halfords = dikke 0
Nu vorige week had'k ne kapotte achterband en men remmen waren versleten.
Dus ik bracht hem ff binnen.
Vakantiejobbist: Sorry meneer dat model verkopen we niet meer, ik kan u niet helpen...
Ik:

Nadien deden ze het toch.
Ik had gevraagd voor nieuwe remblokjes maar die heb ik nooit gehad omdat ze aandringen dat men huidige nog goed zijn. Wat ik dus totaal vind van niet, het duurt veel te lang eer ik tot stilstand kom.
En dan die band

Toen ik terug thuis kwam:
Vanvoor heb ik een grote sepap, en vanachter heb'k nu ne kleine.
Op de sepap is geen moerke geplaatst dus die kun je gewoon in de velg duwen zonder probleem.
De band zat ook maar half op de velg
, en nu heb'k em terug tegoei gezet maar daar is blijkbaar een verkeerde binnenband ingezet ofzo
, em rijdt echt heel raar en hoe hard ge em ook oppompt de band zakt nog in 
En men poot is al versleten, die draait gewoon in het rond

Service Halfords = dikke 0