ElGargamel
Legacy Member
Ik zit vastgekluisterd aan een proximus smile anytime all networks (25 min.)
Ik had veel liever bij base willen blijven, mr bon, juridisch gezien geraak ik er niet vanaf omdat het geen verkoop op afstand is en bijgevolg de clausule van opzeg contract binnen 7 dagen niet geldig is.
Ze hebben mij erbij gelapt want ik had alles achteraf nog is nagerekend en vergeleken. En 10€ voor 25min. , dat is 0.4€ per minuut terwijl bij base prepaid dat 0.25€ is (en gratis belminuten naar base).
Hoe kan ik nu even goedkoop (of toch zo dicht mogelijk) gaan bij proximus?
Bij base deed ik met 28€ ongeveer een 1-1.5 maand.
Ik had veel liever bij base willen blijven, mr bon, juridisch gezien geraak ik er niet vanaf omdat het geen verkoop op afstand is en bijgevolg de clausule van opzeg contract binnen 7 dagen niet geldig is.
Ze hebben mij erbij gelapt want ik had alles achteraf nog is nagerekend en vergeleken. En 10€ voor 25min. , dat is 0.4€ per minuut terwijl bij base prepaid dat 0.25€ is (en gratis belminuten naar base).
Hoe kan ik nu even goedkoop (of toch zo dicht mogelijk) gaan bij proximus?
Bij base deed ik met 28€ ongeveer een 1-1.5 maand.