Archief - gsm nummer blokkeren

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lon$daLe

Legacy Member
hoi , kwou eens vragen , alsk nu gwn bij mobistar binneloop in zo een center , kan ik dan gwn zeggen van " ik wil dat nummer laten blokkeren" zonder daar ne hele uitleg voor te moeten hebben? :)


heb om et subtiel te zegge ewa ambras en nu krijgk zo van die ambetante telefoons op de meest hatelijke momenten , je weet wel , zo 2-3 keer rinkelen snachts of 100 keer aan een stuk overdag :p en kwil van de persoon af :p

Kr|stof

Legacy Member
ge kunt da toch in u gsm blokkeren, prolly in u telefoonboekmenu :)

BMW lover

Legacy Member
Lon$daLe zei:
hoi , kwou eens vragen , alsk nu gwn bij mobistar binneloop in zo een center , kan ik dan gwn zeggen van " ik wil dat nummer laten blokkeren" zonder daar ne hele uitleg voor te moeten hebben? :)


heb om et subtiel te zegge ewa ambras en nu krijgk zo van die ambetante telefoons op de meest hatelijke momenten , je weet wel , zo 2-3 keer rinkelen snachts of 100 keer aan een stuk overdag :p en kwil van de persoon af :p

iemand dat ik ken heeft ook zoiets gehad bij proximus maar daar heeft hij gekozen voor prive nummer is eenmalig 125€ en ge kunt dan telefoons en smsjes blokeren. het nadeel is natuurlijk dat iedere keer je belt er prive nummer opkomt aan de andere kant he

Kr|stof zei:
ge kunt da toch in u gsm blokkeren, prolly in u telefoonboekmenu :)

Niet iedere telefoon heeft die optie he
bij mijne k800i is het bv enkel mogelijk een select groepje aan te duiden die u mogen opbellen. maar dat is maar een nummer of 10.
of gewoon zeggen dat niemand u mag bellen maar dan ben je er ook niet veel mee he

DSK

Legacy Member
vroeger ook eens last van gehad...
dan (nog bij gewone telefoon met belgacom) moest je een formulier aanvragen en een tijdje de tijdstippen enzo opschrijven.

Na het doorfaxen nooit meer last van gehad.

kaminikaze

Legacy Member
dr zit ook een nerd in mn klas die mij ieder keer opbelt alsie zich weer eens verveelt...
Weet wie het is, ookal zet hij zn nummer op privé

wil hem graag eens goed kloten.
Alleen jammer dat ik er iedere dag 2 uur mee op de bus moet zitten en zn cursussen nodig heb :p

Kunt met mijn gsm enkel Sms berichten blokkeren blijkbaar... Geen oproepen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan