nascaRio
Legacy Member
Hellow,
eerst en vooral effe vermelden, gelieve geen commentaar te geven op het feit maar gewoon ontopic te blijven aub.
Nu is mij gisteren verteld dat er elk jaar in Nederland op Koninginnedag in coffeeshops een 'grabbeldag' wordt georganiseerd. Iemand die me hier meer uitleg kan over verschaffen? Google levert niet al teveel op.
Mvg
eerst en vooral effe vermelden, gelieve geen commentaar te geven op het feit maar gewoon ontopic te blijven aub.
Nu is mij gisteren verteld dat er elk jaar in Nederland op Koninginnedag in coffeeshops een 'grabbeldag' wordt georganiseerd. Iemand die me hier meer uitleg kan over verschaffen? Google levert niet al teveel op.
Mvg


