Archief - goedkope sigaretten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stimpy

Legacy Member
ik zou da ni vertrouwen via het internet
tzou es schadelijk voor de gezondheid kunnen zijn

vogelnestje

Legacy Member
via i-net moet je geen btw betalen als het onder de 250€ blijft, aangezien dat bedrijf het dan niet moet aangeven... (indien gevestigd in het buitenland, wat hier het geval is)

Misschien daarom goedkoper?

balbe

Legacy Member
als er iemand een medische vraag stelt vliegt in geen tijd er een slot op.
als iemand een ongezonde vraag stelt blijft dat open :s
begrijpe wie begrijpen kan

metaphore

Legacy Member
Mja ge kiest zelf of ge rookt of nie hé, das nie dat da illegaal is ofzoiets hé :p

[TFT]Poky

Legacy Member
medische threads gaan meestal toe om aan te tonen dat de persoon in kwestie gewoon naar dokter moet gaan ipv da hier te komen vragen

metaphore

Legacy Member
[TFT]Poky;8458398 zei:
medische threads gaan meestal toe om aan te tonen dat de persoon in kwestie gewoon naar dokter moet gaan ipv da hier te komen vragen

terwijl hier feitelijk 2 dokters zitten ;)

Stimpy

Legacy Member
ja en die kunne via een forum een goeie diagnose stellen :ironic:

balbe

Legacy Member
[TFT]Poky;8458398 zei:
medische threads gaan meestal toe om aan te tonen dat de persoon in kwestie gewoon naar dokter moet gaan ipv da hier te komen vragen

mss dat mensen daar al ervaring mee hebben eh

als je om 23 u migraine hebt dan geraak je daar liever meteen van af en als iemand hier iets op weet dan is dat mooi meegenomen

[TFT]Poky

Legacy Member
balbe zei:
mss dat mensen daar al ervaring mee hebben eh

als je om 23 u migraine hebt dan geraak je daar liever meteen van af en als iemand hier iets op weet dan is dat mooi meegenomen

das wel een feit :)

Skoran

Legacy Member
Ik snap zelf ook niet wrm die medische threads direct dicht gaan, als ze u kunnen helpen hebt ge al geen dokterskosten meer

onsmozes

Legacy Member
maar verkeerde hulp kan de kosten dan wel weer doen oplopen :)

twoen

Legacy Member
Skoran zei:
Ik snap zelf ook niet wrm die medische threads direct dicht gaan, als ze u kunnen helpen hebt ge al geen dokterskosten meer

:ironic:

-niemand hier kan een diagnose stellen
-niemand hier heeft de juiste bevoegdheden
-niemand hier heeft de juiste kennis
-de remedie die voorgesteld wordt kan gevaarlijk zijn (al dan niet specifiek voor de patiënt)
....

Time

Legacy Member
Medische threads gaan toe omdat dit forum vol zit met zelfverklaarde experten die staan te popelen om je verkeerde raad te geven.
En om te beseffen dat slechte raad opvolgen ipv gewoon naar de dokter te gaan serieuze gevolgen kan hebben voor je gezondheid moet je geen groot licht zijn.

Edit: onsmozes en twoen hebben het blijkbaar wel door.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan