mathieu
Legacy Member
ik heb nen site gevonden waar ge goedkope sigaretten kunt kopen,
http://www.selected-cigarettes.com/
heeft er hier iemand al ervaring mee?
als ik deze invoer zou ik dan ook accijnzen moeten betalen?
http://www.selected-cigarettes.com/
heeft er hier iemand al ervaring mee?
als ik deze invoer zou ik dan ook accijnzen moeten betalen?




