[Dark-Fury]
Legacy Member
deze post is hier nie om die petitie te promoten ofzo maar kwou het tog wel ff zeggen voor moesten jullie het nog nie tegen gekomen zijn.
http://goawayparis.com/
het liedje dat ze gemaakt hebben vink wel nie slecht, maar de petitie, sjah, thebben er precies al veel getekend maar kzou nu nie precies weten wat ze ermee gaan doen.
http://goawayparis.com/
het liedje dat ze gemaakt hebben vink wel nie slecht, maar de petitie, sjah, thebben er precies al veel getekend maar kzou nu nie precies weten wat ze ermee gaan doen.