Archief - Gezocht: folteraars

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

goeroezeboe

Legacy Member
Wie heeft er zin om mee te doen met de Leuvense studentenkern van Amnesty International?

Statusrapport: mensenrechten ferm onder druk en de studentenkernen zijn TE KLEIN

We houden ons bezig met:

- briefschrijfactie-kroegentocht
- films over mensenrechtenthema's draaien
- sprekers
- volk zoeken => en we zijn hard op zoek
- propaganda pro mensenrechten verspreiden
- acties & campagnes, bewustmaking etc
- (in het algemeen) zorgen dat Rumsveld & vriendjes kritiek krijgen als ze folteren
- samenwerken met andere Amnesty jongerengroepen

We zoeken zowel mensen die niets te doen hebben en hun ziel aan Amnesty willen verkopen, als free lance activisten die nu en dan iets willen doen.

Mail ons: [email protected] (studentenkern Leuven; we kunnen je doorverbinden met de groepen in Gent en Brussel)

groetjes

grey-turtle

Legacy Member
In Nederland is er ook een discussie ontstaan, misschiend at je daar iets kan vinden.

Gavin

Legacy Member
is het vriendje van rumsveld whiskeysakker?
of ginsperceel?



staan jullie ook flyers uit te delen aan winkelcentra?
zoja ben ik ertegen!

servi

Legacy Member
fol·te·raar (de ~ (m.), ~s)
1 iem. die foltert


euh jullie zoeken folteraars ? :unsure:


Ik snap niet echt op wat die titel slaagt.

GMotha

Legacy Member
servi zei:
fol·te·raar (de ~ (m.), ~s)
1 iem. die foltert


euh jullie zoeken folteraars ? :unsure:


Ik snap niet echt op wat die titel slaagt.
Volgens mij hebben ze folteraars nodig om de aandacht naar studentenrechtenactivisten te trekken. En wat werkt er nu beter dan een publieke executie?

De geschiedenis heeft bewezen dat een lynchpartij altijd voldoende toeschouwers heeft.

GMotha

Legacy Member
Dus flyerkes uitdelen en op kroegentocht gaan is al voldoende om een martelaar te zijn.
Jezus heeft echt teveel moeite gedaan.

lttuvix

Legacy Member
GMotha zei:
Dus flyerkes uitdelen en op kroegentocht gaan is al voldoende om een martelaar te zijn.
Jezus heeft echt teveel moeite gedaan.

in die tijd bestonden nog geen flyers he

GMotha

Legacy Member
Twas misschien geen water van een goed jaar. Kon hij niks aan doen.

metaphore

Legacy Member
kdacht altijd dat hij wijn in water had veranderd en daarom gekruisigd werd...

XoN`-

Legacy Member
beter opletten tijdens godsdienst!


wtf dacht da gij een mistress waart & op zoek waart nr een slaaf :eek:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan