[-AoLP-]Linkin
Legacy Member
hallo iedereen.
Ik zou graag wat informatie willen vergaren over het begin van de station en de eerste stoomtrein in 1835 in belgië.
Zou er iemand mij hiermee kunnen helpen.
Taal doet er niet aan toe, het mag engels, frans, nederlands zijn.
Ik wil er gewoon wat wijzer in worden.
Uit interesses voor treinen zou ik dit ook willen weten.
Als er iemand mij zou kunnen helpen, zou het al goed zijn.
Ik heb al een boek gevonden: L'architecture des gares en Belgique. Tome I (1835-1914).
Maar ik heb niet genoeg tijd om naar de bibliotheek te gaan.
dank u alvast voor het hulp
Ik zou graag wat informatie willen vergaren over het begin van de station en de eerste stoomtrein in 1835 in belgië.
Zou er iemand mij hiermee kunnen helpen.
Taal doet er niet aan toe, het mag engels, frans, nederlands zijn.
Ik wil er gewoon wat wijzer in worden.
Uit interesses voor treinen zou ik dit ook willen weten.
Als er iemand mij zou kunnen helpen, zou het al goed zijn.
Ik heb al een boek gevonden: L'architecture des gares en Belgique. Tome I (1835-1914).
Maar ik heb niet genoeg tijd om naar de bibliotheek te gaan.
dank u alvast voor het hulp

